"יותר מכל הפרסים" מה ריגש את ציפי שביט?

השחקנית וכוכבת הילדים שהפכה לאגדה ציפי שביט שיתפה כי אירוע מרגש במיוחד עבורה התרחש אתמול: "שמחה מטורפת ותודה ענקית. יותר מכל ההשקות, והפרמיירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/21 13:42 ה באלול התשפא

"יותר מכל הפרסים" מה ריגש את ציפי שביט?
ציפי שביט, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ציפי שביט זכתה במספר פרסים בקריירה המפוארת שלה אבל מסתבר שהשיא הגיע אתמול, השחקנית והכוכבת האהובה, שלה עבר מרשים במיוחד שיתפה היום (ו') כי הרגע המרגש ביותר הגיע היום. שביט שהשיאה משואה בטקס המשואות בשנה שעברה סיפרה היום כי אתמול הנכד רז עלה לתורה בכותל, מזל טוב.

שביט סיפרה על החגיגה בעמוד האינסטגרם שלה שזוכה לפופולאריות רבה. שביט כתבה: "רזי שלי עלה לתורה אתמול בכותל. הנכד שלי, שגדל בקוסטה ריקה עם גלשן ואיגואנות, ביקש לעלות לתורה ולחגוג בכותל. הלב שלי עף, לא היה לי חם ולא צפוף רק שמחה מטורפת ותודה ענקית. יותר מכל ההשקות, והפרמיירות, והקונצרטים, וההחזרות והאייטמים והראיונות והפרסים, זאת המדליה של החיים שלי ועליהם תודה ענקית ואהבה מטורפת עד עולם".

השחקנית והבדרנית ציפי שביט, השיאה משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת אירועי יום הזיכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות ה- 72 למדינת ישראל.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן