למרות הנטישה: שולי מועלם מקבלת מינוי מטעם ימינה

למרות שפרשה מימנה לליכוד, שרת הפנים החליטה למנות את חברת הכנסת לשעבר לנציגתה ביד ושם. שקד: "הנחלת זכרן המפואר של הקהילות היהודיות והשואה היא חלק מהותי מחייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/21 08:24 יז באב התשפא

למרות הנטישה: שולי מועלם מקבלת מינוי מטעם ימינה
צילום: Gershon Elinson/Flash90

שרת הפנים, איילת שקד על החלטה למנות את שולי מועלם לנציגתה בהנהלת יד ושם "ביקשתי משולי מועלם לכהן כנציגתי בהנהלת יד ושם". כזכור, מועלם הייתה בעבר חברת כנסת מטעם הבית היהודי יחד עם שקד, והן נחשבות לחברות קרובות עד היום.

עוד אמרה השרה על הבחירה במועלם: "אין מתאימה משולי לתפקיד. הנחלת זכרן המפואר של הקהילות היהודיות והשואה היא חלק מהותי מחייה". שקד מסכמת את ההסברים כי, "שולי מובילה מסעות לפולין, לצד פעילותה החשובה בבי״ס להוראת השואה ביד ושם. כח״כ שימשה שולי כיו"ר השדולה למען ניצולי השואה ופעלה למענם, בהצלחה".

כזכור, בשנה שעברה הכריזה מועלם כי היא עוברת לליכוד, ובראיון לחדשות כיפה הסבירה מדוע החליטה לעזוב את המפלגה המגזרית. "התהליכים הפוליטיים והחברתיים שמתרחשים בשנה וחצי האחרונות, ובמיוחד בימים האלה, כשיש דאגה לבריאות, לכלכה ולפרנסה של מדינת ישראל, ומצד שני הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות, גרמו לי להבין שאני רוצה לעלות קומה. לפעול במקום שבו מתקבלות ההחלטות - מפלגת הליכוד. אני כאישה דתייה, מזרחית, מתנחלת ואמא ל-7 ילדים, מרגישה שהאידאולוגיה שממנה אני באה, אידאולוגיית הימין והציונות הדתית, הדרך להביא אותה לידי ביטוי בדרך הנכונה יותר היא הליכוד".