מתחזקת צופית גרנט חושפת: זאת הסיבה שהתחלתי לשמור שבת

אשת התקשורת והשחקנית צופית גרנט סיפרה בהשקת הטלנובלה בהשתתפותה על הזוגיות עם הזמר שולי רנד וחשפה להפתעתנו כי היא החלה לשמור שבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/21 14:21 ה באב התשפא

צופית גרנט חושפת: זאת הסיבה שהתחלתי לשמור שבת
צופית גרנט בכיסוי ראש, צילום: תום ניסני

אמש התקיימה ההשקה של הסדרה בעלת החלומות של הוט ובין שלל הכוכבים השחקנית צופית גרנט סיפקה הצהרות מעניינות, מסתבר שאמנם כיסוי הראש כבר נעלם אבל השחקנית בתהליך התקרבות לדת בעקבות הזוגיות עם הזמר והשחקן שולי רנד. 

גרנט נשאלה על ידי הכתבים של TMI: "מאז שאת עם שולי התחלת לשמור שבת?" וענתה: "כן, זה מרגיש רגיל". "לא מדברים על שולי עכשיו, זו ההוראה שקיבלתי. הכל היה ספונטני אתמול, הכל בסדר. יגיעו עוד ימים אחרים גם, יותר קלים זו לא פעם ראשונה שאנחנו מסתובבים יחד, זו אולי הפעם הראשונה שהמצלמות באות, אבל הכל טוב, לאט לאט". סיפרה גרנט כשנשאלה על הזוגיות עם רנד.

גרנט נשאלה אם שולי נתן לה טיפים לקראת התפקיד וענתה: "לא, הוא לא צריך לתת לי טיפים. אני שחקנית כבר 32 שנה". 

על הדמות בסדרה סיפרה גרנט כי: "הדמות שלי נורא מצחיקה. היא רעה ברמות שאי אפשר לתאר. זו דמות שעושה הכל למען עצמה. המשפחה שלה זה רק כלי להשתמש בו. היא משקרת את הילדים שלה, היא גורמת להם להרוג, לגנוב. דברים איומים".

"במה את דומה לדמות?" שאלו ב TMI וגרנט ענתה: "כלום. אם יש משהו מדהים זה לעשות מישהו שכל כך שונה ממך. זה לא שלא התחברתי לכלום, לכולנו יש שדים בפנים, התחברתי לשד שלה. הוצאתי תסכולים דרכה כנראה. הדמות הזאת, נירה, נורא קורבנית, ואני כל כך לא קורבנית". 

כיסוי הראש מוכר לגרנט שעטתה לראשה את כיסוי הראש האופנתי רק לאחרונה משום שעלתה להר הבית. בתמונה שפורסמה ניתן היה לראות את גרנט לצד מדריך של הקרן למורשת הר הבית והמקדש. האם גרנט בדרך לדת או שמדובר בביקור חד פעמי במסגרת תכנית טלוויזיה? לאחר בירור נמסר לחדשות כיפה כי: "מדובר במסגרת תכנית דוקומנטרית חדשה שתעלה בקרוב ברשת 13, צופית גרנט חבשה את הכיסוי ראש מתוך כבוד למרואיינים דתיים וחרדים. צופית לוותה על ידי ארגון בידינו למען הר הבית".


בעלת החלומות, טריילר.