בשירות עצמן: הרצאה על נשיות ומיניות לבנות השירות

בנות השירות של אגודת שילת התפנו משגרת יומן העמוסה כדי להשתתף בהרצאה על נשיות, מיניות ואהבה. "זו  זכות להעביר את התכנים האלה, לנשים צעירות בתחילת חייהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 18:24 ד באב התשפא

בשירות עצמן: הרצאה על נשיות ומיניות לבנות השירות
צילום: טל שניר

בנות השירות הלאומי רגילות להקדיש את זמנן ומרצן עבור אחרים. אתמול, הן זכו לערב מלמד ומעצים עבור עצמן. עשרות בנות שירות לאומי של אגודת שילת השתתפו אמש (ב') במפגש מיוחד באוניברסיטה העברית בה שוחחו על האתגרים לקראת יציאתן לחיים.

במהלך המפגש, עשרות בנות השירות נפגשו עם יעל שניר, מטפלת מינית להרצאה על נשיות, מיניות, אהבה ומה שביניהם. הרצאה זו התקיימה מיד לאחר סיום שנת השירות הראשונה  ותחילת שנת שירות השנייה שלהן. הרצאתה של שניר, הידועה כהרצאה  חשובה,  עסקה בנושאים שלפעמים אנחנו פחות מדברים עליהם, מתוך היבט נשי ותורני.

ענבל ויאטר רכזת שירות לאומי באגודת שילת מסרה: "הבאנו לבנות שממשיכות שנה שניה בחינוך את יעל שניר שהיא יועצת למיניות טובה יותר. יעל העבירה לבנות שיחה מעולה ומלמדת והבנות יצאו בהרגשה טובה שמדברים איתן על הנושא בגובה העיניים, בפתיחות ומתוך קדושה וחיבור להלכה וליהדות. שניר עושה שליחות ועבודת קודש והכל מתוך חיבור ובנעימות גדולה".

מוריה, אחת הבנות שהשתתפו בסדנא אמרה: "שמעתי מלא שיחות וסדנאות על היגיינה, נשיות והכנה לחיים אך אף פעם לא הייתי בסדנא כמו זו. יצאתי החוצה וההרצאה תישאר אצלי עוד זמן רב. פשוט תודה.

יעל שניר הוסיפה כי: "זו זכות להעביר את התכנים האלה, לנשים צעירות בתחילת חייהם. זו הייתה חוויה פשוט מרגשת. בנות השירות שיתפו פעולה, הראו התעניינות ושאלו שאלות מחכימות. אני מחכה כבר לערב הבא איתן. תודה על הזכות".