ממשיך בבריאות: התפקיד החדש של משה בר סימן טוב

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, מצטרף לחברת Uphealth שמספקת פלטפורמות ושירותים דיגיטליים בתחום הבריאות וישמש כדירקטור. "אשפיע על עולם הבריאות העתידי באמצעות הידע והניסיון שרכשתי בשנים האחרונות", אמר בר סימן-טוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 08:20 ד באב התשפא

ממשיך בבריאות: התפקיד החדש של משה בר סימן טוב
משה בר סימן טוב, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יוצאי מערכת הבריאות שקרנם עלתה בתקופת הקורונה, ממשיכים לעשות את המעבר לעולם העסקי,  כאשר כעת, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב במוקד. "ברסי" מתחיל תפקיד חדש, מצטרף לחברת "גיג-קפיטל גלובל" האמריקאית בראשות ד"ר אבי כץ וישמש כדירקטור בחברת Uphealth שעוסקת בתחום הבריאות הדיגיטלית בארצות הברית.

GigCapital Global היא קבוצה בארצות הברית, שעוסקת בהצמחת חברות טכנולוגיה פרטיות באמצעות הנפקה שלהן בבורסה המקומית. חברת Uphealth הנסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 689 מיליון דולר, מספקת שירותי בריאות בפלטפורמות דיגיטליות במטרה לייצר טיפול אינטגרטיבי ויעיל בדגש על טיפול בתחלואה כרונית. בין הפתרונות שמציעה החברה: פלטפורמות לשירותי רפואה מרחוק, בית מרקחת דיגיטלי, שירותי בריאות הנפש ופתרונות לאינטגרציית שירותי הבריאות.

בר סימן טוב, הודה על התפקיד החדש ואמר: "הצטרפותי לדירקטוריון חברת Uphealth, לצד המשך פעילותי במגזר העסקי, היא פועל יוצא מהחלטתי להשפיע על עולם הבריאות העתידי באמצעות הידע והניסיון שרכשתי בשנים האחרונות. משבר הקורונה העולמי יצר מציאות חדשה, אשר עבור חברת Uphealth מהווה פוטנציאל עסקי רב. אני מצפה להביא את תרומתי כדירקטור לתעשיית הבריאות הטכנולוגית מתוך אמונה כי הפיתוחים העתידיים ישנו וישפרו תהליכים בענף הבריאות העולמי". 

ד"ר אבי כץ, יו"ר Uphealth בירך על הליהוק החדש: "הצטרפותו של משה בר סימן טוב לדירקטוריון Uphealth היא אבן דרך חשובה בהתפתחות העתידית של החברה. הידע והניסיון שמשה מביא עמו בתחום הבריאות, לרבות מומחיותו בתחום פורץ הדרך של הרפואה הדיגיטלית, בשילוב עם המוניטין הרב של מערכת הבריאות במדינת ישראל, שמשה היה ממוביליה, כל אלה יסייעו ל-GigCapital Global לאתר הזדמנויות השקעה בחברות בכלל ול-Uphealth בהרחבת פורטפוליו הלקוחות של החברה ובפיתוח פלטפורמות נוספות עבור לקוחותיה".