נוגה ארז: "ה-BDS עשו עבודה אדירה" | הצל תקף את הזמרת

הכוכבת העולה במוזיקה הישראלית כובשת את העולם אבל מסתבכת בישראל. בראיון שהעניקה בחו"ל התבטאה ארז בעד ה-BDS ועוררה סערה. הצל: "תתביישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 18:11 כז בתמוז התשפא

נוגה ארז: "ה-BDS עשו עבודה אדירה" | הצל תקף את הזמרת
נגה ארז. משמאל, בן זוגה אורי רוסו, צילום: צילום מסך

הזמרת הצעירה נגה ארז יוצאת לסיבוב הופעות מיוחד בעולם וזוכה לאהדה אדירה, אבל בדרך לפסגה הזמרת עוררה סערה בישראל. ארז התראיינה למגזין HUCK ובין השאלות על ההצלחה הפתאומית התבטאה ארז נגד הכיבוש והסתבכה עם המעריצים הישראלים.

ארז נשאלה על מבצע החיסונים הישראלי למול המצב אצל הפלשתינים ואמרה כי: "זה פוליטי. ישראלים יהודים עניים מתחסנים בחינם. אתה מקבל את השירותים הרפואיים הטובים ביותר כאן והכל באמת יעיל וגם אם אין לך כסף, דואגים לך. זה קשור לפוליטיקה ולעובדה שזה מקום מחורבן להיות בו".

כשנשאלה על עמדתה הפוליטית ועמימותה בנושא עד היום אמרה הזמרת: "זו הדרך הקלה. לרוב אני בוחרת לא לומר כלום, וזה בגלל שיש השלכות להיות מישהו שמדבר על הדברים. אבל כן, הכוח הגדול יותר שיש לך - אם קורה משהו ואתה לא אומר את דעתך לגבי זה, זה אומר שאתה בוחר לא להגיד כלום וזה מאוד פוליטי. זה מקום מחורבן להיות בו, הלוואי שהכל לא היה פוליטי אבל זה מרגיש כאילו".

"אני מאמינה שה-BDS עשה עבודה אדירה שהביא את המצב לתשומת לבם של אנשים, אבל אני מאחלת שכמות המאמץ, הזמן, הכסף והיחסי הציבור הושקעו בשיחה וחיבור, מכיוון שיש לך כל כך הרבה אנשים משני הצדדים שרוצים בכך. הממשלות לא יעשו את זה, קשה מאוד לעשות את זה מבפנים, ואתה רק מעמיק את הסכסוך" אמרה ארז ועוררה סערה.

פעיל הימין והראפר 'הצל' תקף את ארז וכתב: "תגידו מה הקטע הזה? למה כל אומן, שחקן שיוצא מישראל ושכולנו כל כך גאים בו הופך להיות הדובר של האויב ומפיץ את השקרים ועלילות הדם של האנטישמים?".

הצל הוסיף כי: "מתי ראיתם אומן ישראלי שהתפוצץ בחו"ל ואמר שהוא גאה בישראל ואיזה מדינה מדהימה זאת וסותר את השקרים שמפיצים עלינו? כאשר אנחנו מזינים אותם בשקרים על עצמינו . אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו! תתביישי נגה ארז, אשכרה תפסתי ממך".


נגה ארז.