מאולפן החדשות לבימת התיאטרון? הצעד הבא של עמית סגל

עמית סגל, העיתונאי הכי מפורסם בישראל מתרחב ומיוצא מאולפן החדשות, אחרי שהוציא ספר חדש ושבר את הרשת, דמות על שמו של עמית סגל תיקח חלק בהצגה חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 15:39 כז בתמוז התשפא

מאולפן החדשות לבימת התיאטרון? הצעד הבא של עמית סגל
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

פרשן חדשות 12 הוא אחת הדמויות שאי אפשר להתעלם מהם במדינת ישראל, עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות והופעה מדי ערב בחדשות 12 סגל הוא אחד העיתונאים הבולטים בישראל. בתחילת השבוע סגל יצא בצעד מפתיע והוציא ספר חדש והיום (ה') מתפרסם כי סגל בדרך לבימת התיאטרון.

בתיאטרון חיפה מפיקים בימים אלה הצגה חדשה שתעסוק בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, העיתונאי ערן סוויסה חשף הבוקר כי אחת הדמויות בהצגה תהיה אוריה פרנקל, צעיר דתי ומתנחל שאביו הוא אחד מראשי התיישבות שישב בכלא על שותפות במחתרת יהודית שביצעה פעולות טרור נגד פלסטינים. כמו כן הדמות כלפי חוץ תהיה גאה באבא שלה. נשמע לכם מוכר? גם לנו.

כזכור בתחילת השבוע סגל עצר את נשימתם של מאת אלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות כשהודיע כי ימסור הודעה חשובה, כולם חיכו לשמוע מה הבשורה של סגל והימרו על צעדים מרחיקי לכת כמו עזיבת ערוץ 12 או ריצה לפוליטיקה. ההצהרה של סגל היית הרבה פחות מרגשת. בהודעה מטעם סגל נכתב: "בשבועות הקרובים ייצא לאור הספר הראשון שלי: "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית". הספר התקבל בהתלהבות רבה, אתר ההזמנה של הספר נפל מרוב הזמנות ואף דיברו עליו במליאת הכנסת.

 


סגל עם הנשיא היוצא.