סרוג חדש במועצת העיר ירושלים

התחדשות במועצת העיר ירושלים, הסרוג יוסף שפייזר נכנס למועצת העיר כחלק מסיעת התעוררות. שפייזר: "אפעל לחיזוקה של ירושלים, לחיזוק ריבונותה ואחדותה, להמשיך את בנייתה, ולהרחיב את גבולות המטרופולין שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 19:59 יד בתמוז התשפא

סרוג חדש במועצת העיר ירושלים
יוסף שפייזר, צילום: רחלי אנקרי

חבר דתי חדש במועצת העיר ירושלים, היום (ה') נכנס יוסף שפייזר לתפקידו כחבר המועצה מטעם סיעת התעוררות בה הוא חבר ב-13 השנים האחרונות. שפייזר מחליף את דן אילוז איתו הוא חולק רוטציה. שפייזר גם היה חלק מרשימת ימינה לכנסת הנוכחית.

בפוסט בו הודיע שפייזר על תחילת התפקיד המרגש כתב כי: "זכיתי הערב להיכנס לכהן כחבר מועצת העיר ירושלים. הרבה לפני שבחרתי בירושלים, היא בחרה בי. בנו. המקום אשר בחר ה' לשכן את שמו. ירושלים קראה לסבא של סבא שלי להגיע, והוא הגיע לכאן, אני דור שביעי בירושלים. לאן שלא הלכתי, חזרתי לכאן. והיום, אני מתרגש להתמנות לחבר מועצת עיריית ירושלים. משפט שעד לפני כמה שנים היה בגדר חלום. החלום הזה מתממש לנגד עיני, ואני משתדל להזכיר זאת לעצמי.

לאורך השנים, הרבה רעיונות התגלגלו אצלי, איך לשפר ולהיטיב עם העיר וכוחה ההיסטורי, התרבותי והדתי וכמובן - עם התושבים. את חלק מהרעיונות הללו זכיתי ליישם ולקיים לאורך השנים, במסגרת פועלי בתנועת התעוררות בירושלים שהצמיחה אנשים, ורעיונות טובים כל כך, ב-13 השנים האחרונות, ואל הרעיונות אליהם טרם הגעתי, אני נרגש לגשת מתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים".

שפייזר הוסיף התייחסויות לתכניותיו כחבר מועצת העיר: "הבטחתי לעצמי ולקהל שהתאסף היום כדי לברך ולתמוך בי: להיות אוזן קשבת לכל תושב, לעשות כל מה שביכולתי כדי להוות גשר בין העולמות, להיות שליח של העיר שחוברה לה יחדיו ועושה את כל ישראל חברים. אפעל לחיזוקה של ירושלים, לחיזוק ריבונותה ואחדותה, להמשיך את בנייתה, ולהרחיב את גבולות המטרופולין שלה.

אעשה ככל יכולתי להפוך את ירושלים גם לבירת הרוח של ישראל. לעיר שיש בה אהבה ואחווה ושלום ורעות, ונתינת טעם ומשמעות לישראל ולעולם. שישמע ישראל בכל מקום שהוא, אחדותו של מקום ואחדותו של עולם. וה' אלוקינו, ה' אחד".

אשתו של שפייזר, מור גוטמן ברכה את בן זוגה על התפקיד החדש וכתבה: "ערב מרגש לירושלים, אני גאה ומתרגשת כי אני יודעת במה זוכה ירושלים וכמה קשה עבדת בשביל זה. וגם כמה אמת יש כאן, שהרי ירושלים היא שזורמת בעורקיך. בהצלחה אהוב שלי".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן