הבית החדש של תם אהרון: מהתאגיד לגלגלצ

הקומיקאי תם אהרון , המוכר מהתוכנית "פעם בשבוע עם תם אהרון", יגיש תוכנית מוזיקה שבועית בת שלוש שעות בימימ שישי בבוקר בגלגלצ

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/21 12:45 ל בסיון התשפא

הבית החדש של תם אהרון: מהתאגיד לגלגלצ
צילום: ויקפידיה. תאגיד השידור הישראלי. CC BY-SA 4.0

תם אהרון, הכותב והסטנדאפיסט, המוכר בזכות התוכנית "פעם בשבוע עם תם אהרון" של 'כאן 11', מצטרף לצוות המגישים של גלגלצ. 

אהרון השלים את שירותו בצה"ל בצנזורה הצבאית, היה פאנליסט בתוכנית "גב האומה" וגם כתב לתוכניות סאטירה כמו ארץ נהדרת והיהודים באים. במהלך מבצע שומר החומות, פרסם אהרון סרטון ובו תקף את מגיש הטלוויזיה האמריקאי, ג'ון אוליבר, מרשת HBO, אשר האשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה בעזה. 

החל מהשבוע הבא, תם אהרון יגיש תוכנית שבועית בפריים טיים של יום שישי, בין השעות 09:00-12:00. התכנית תכלול מוזיקה בעריכת יסמין ישבי, ותכנים נוספים לסיכום השבוע ולקראת הסופ״ש, דרך הזווית האישית שלו.

רק אתמול התייחס שר הביטחון בני גנץ, לסטטוס הנוכחי של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, זאת במענה לשאילתה שהגיש חבר הכנסת מש"ס משה אבוטבול בנוגע לחילול השבת המתמשך של חיילי התחנה, למרות שבעבר נקבע שרק עובדים אזרחיים יעשו זאת. 

"אני סבור שאין מקום להעסקת חיילים בתוכניות שמהותן פוליטיות וזה לא משנה אם זה תוקף אותי או אם זה בעדי", אמר שר הביטחון, "אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, והתחנה ראוי לה שתהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזאת, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים".