שוב זה קורה: בתום ויכוח סוער, בן כספית נטש את השידור | צפו

עימות סוער בין שני המגישים ברדיו 103FM הוביל את כספית לנטוש את השידור. מגל תקף: "אתה מנבל את הפה במשך שנים - אתה האחרון שיש לו זכות דיבור על שיח נקי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/21 10:13 ל בסיון התשפא

שוב זה קורה: בתום ויכוח סוער, בן כספית נטש את השידור | צפו
צילום: צילום מסך

שיחה שהתקיימה בין שני העיתונאים הוותיקים, ינון מגל ובן כספית, הפכה לעימות ובסופו כספית נטש את השידור ברדיו 103FM, שוב. הכל התחיל בדברים שאמרה ח''כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד על ראשי גוש השינוי יאיר לפיד ונפתלי בנט. בהמשך התווכחו השניים על מי מהמחנות מוטלת יותר אשמה להסתה ולהידרדרות בשיח הציבורי.

"אורלי לב, רמי בן יהודה, איציק זרקא הם כולם שליחים של בלפור. הם שליחים של השלטון. אתה יודע שלא לפיד ולא בנט שולחים אנשים כאלה לטנף על אף אחד. אם אתה מסתכל על השיח הציבורי ומאזין לדודי אמסלם, גלית דיסטל אטבריאן ושלמה קרעי, הם מכינים אותנו לקראת סופה של היהדות. התחתיות האלה לא כל כך לרוחי. אתה שוב הופך אותי לסיפור של העניין אז תמשיך לבד. תודה רבה לך ולהתראות", אמר כספית ונטש את השידור.

מגל השיב: "אתה כל היום מסית נגדם, קוראים להם בבונים. זה אתם הנאורים. אתה האחרון שיש לך זכות דיבור, יש לך מיקרופון פעמיים ביום ואתה מנבל את הפה במשך שנים, אתה מקלקל, אתה מזלזל, אתה האחרון שיש לו זכות דיבור לדבר על שיח נקי".