מנכ"ל חדש לחברה הארצית למתנ"סים

שר החינוך יואב גלנט ושר הדיגיטל הלאומי אישרו את מינויו של טל בסכס, בכיר בקבוצת מילגם, למנכ"ל החברה למתנ"סים. "זאת תקופה מאתגרת עבור החברה הישראלית, החברה למתנ"סים תפעל על מנת לתת מענים לקהילות השונות ולקדם שיח והבנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/21 14:51 כא בסיון התשפא

מנכ"ל חדש לחברה הארצית למתנ"סים
טל בסכס, צילום: באדיבות החברה למתנ"סים הארצית

שר החינוך יואב גלנט ושר הדיגיטל הלאומי דוד אמסלם חתמו היום (ג') על כתב מינויו של טל בסכס (45) למנכ"ל החברה למתנ"סים. זאת לאחר שחברי הוועדה לבדיקת מינויים בכירים ברשות החברות הממשלתיות אישרה את המלצת דירקטוריון החברה למנותו.

ההחלטה על מינויו של בסכס התקבלה כחלק מהאסטרטגיה של החברה למתנ"סים לשים דגש על הטמעת יזמות, חדשנות וקידמה טכנולוגית כחלק אינטגרלי בעשייה חברתית וקהילתית ויצירת חיבורים וממשקים עם כלל השחקנים בשדה עבודתה של החברה ומרכזיה הקהילתיים ובהם המגזר העסקי והממשלתי. 

קודם למינויו למנכ"ל החברה למתנ"סים כיהן בסכס כסמנכ"ל בכיר בקבוצת מילגם ומנהל חטיבת הפרויקטים בקבוצה ושימש כדירקטור במספר חברות. לבסכס, עו"ד ובעל תואר שני במשפטים, שילוב של ניסיון משפטי, ביצועי וניהולי בכיר בתחומים המשיקים לעבודת החברה למתנ"סים ועם ממשקים מול הרשויות המקומיות, חברות עירוניות ומשרדי ממשלה וכן חיבורים רבים למגזר העסקי. לפני כן כיהן כמנכ"ל של מספר חברות ומשרד עורכי דין.

יו"ר החברה למתנ"סים אבי וורצמן בירך על המינוי ומסר: "החברה למתנ"סים הפכה מרכזית יותר ויותר במענה לצרכים הקהילתיים, חינוכיים וחברתיים של התושבים, לצד התרבות והפנאי. נחזק את בניית קהילות מקומיות ברשת ארצית ונפתח את תכניות החברה המאפשרות לכל חבר בקהילה להיות ולהרגיש משמעותי ושייך. הבחירה בטל תאפשר לנו לעשות את הקפיצה הזו הודות ליכולות התווית החזון הניהול וההנהגה ועומק תפישה אסטרטגית הנדרשים להוביל את החברה לפסגות ולשיאים שעוד צפויים לה".

טל בסכס, נשוי ואב לארבעה המתגורר בגבעת שמואל הודה לדריקטריון החברה על האמון. "זו תקופה מאוד מרתקת ומאתגרת עבור החברה הישראלית. קהילותינו בכל הארץ, בכל מגזר ובכל אוכלוסייה מתמודדות עם אתגרים לא פשוטים שזימנה לנו הקורונה, השלכותיה, וכן התקופה המתוחה האחרונה. החברה למתנ"סים תחת ניהולי תפעל על מנת לתת מענים לקהילות השונות ולקדם שיח והבנה. בה בעת אטמיע מרכיבי חדשנות, יזמות  וטכנולוגיה, העמקת השירות ופיתוח תכניות חדשות למגוון אוכלוסיות ומגזרים  וכן אפעל להעמקת הקשרים עם המגזר העסקי, הממשלתי והרשויות בפרט."

 באדיבות החברה למתנ"סים הארצית