ראש מערך הסברה חדש לליכוד העולמי: "לפנינו דרך מלאה אתגרים"

ניצן קידר מונה לתפקיד דובר וראש מערך ההסברה של הליכוד העולמי. דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי ושגריר ישראל באו"ם לשעבר: "הוא יוביל את מערך ההסברה שלנו אל מול האתגרים הרבים שעומדים לפנינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/21 13:32 יט בסיון התשפא

ראש מערך הסברה חדש לליכוד העולמי: "לפנינו דרך מלאה אתגרים"
ניצן קידר, צילום: יחצ

מינוי חדש בליכוד העולמי. ניצן קידר ישמש בתפקיד דובר וראש מערך ההסברה של הארגון.  קידר שימש בשנים האחרונות כפרשן הפוליטי-מדיני של ערוץ 7 ועיתון 'בשבע' ולפני כן הקים וניהל במשך עשור את מערכת החדשות בתחנת הרדיו האזורית 'קול ברמה'.

בהסבר למינוי נכתב כי ניצן מכיר היטב את נושאי פוליטיקה ומדיניות, הסברה ישראלית, חיזוק ההתיישבות, העמקת הקשר בין יהדות התפוצות לישראל, הזהות היהודית והחינוך הציוני והיהודי, "ערכים המצויים בליבת העשייה של תנועת הליכוד העולמי".

דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי ושגריר ישראל באו"ם לשעבר אמר היום, "אני שמח על הצטרפותו של ניצן אלינו. הוא יוביל את מערך ההסברה שלנו אל מול האתגרים הרבים שעומדים לפנינו".

ניצן קידר אמר בהתרגשות: "אני נרגש להצטרף לליכוד העולמי ולפעול לצד היו"ר דני דנון למען התנועה ולמען ערכיה המשתלבים היטב בעולם הערכים שלי. לפנינו דרך מלאה אתגרים – במישור הלאומי והבינלאומי - שאותם נצלח יחד".