"תינוק מגודל" ו"צמד מאפיוזי" | עמית סגל בקרב ציוצים לוהט עם יו"ר מקאן ובת זוגו

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 זכה למטר מילים זועמות משירה מרגלית, רעייתו של אילן שילוח, "מי תינוק מגודל ? ככה זה להיות שופר", ולא נשאר חייב: "היא אחד האנשים הפחות מוכשרים שמסתובבים בינינו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/05/21 12:00 טז בסיון התשפא

"תינוק מגודל" ו"צמד מאפיוזי" | עמית סגל בקרב ציוצים לוהט עם יו"ר מקאן ובת זוגו
עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

הדיון הסוער ממשיך. אתמול בערב התגלע ויכוח נוקב וקרב ציוצים בין הפרשן הפוליטי עמית סגל מול יו"ר מקאן, אילן שילוח, ויכוח שהגיע לכדי איומים. סגל התייחס לעדויות אילן ישועה, עורך וואלה לשעבר, בעת שישב על כס העדות בבית המשפט בתיק 4,000 נגד נתניהו ואלוביץ'.

הבוקר (ה') הוויכוח התחדש, ביתר שאת כשרעייתו של שילוח, שירה מרגלית, שבעבר כיהנה בעצמה כמנכ"ל מקאן, תקפה את סגל.

"מי תינוק מגודל?", שאלה מרגלית לאחר שגילתה כי סגל מונע ממנה להגיב על ציוציו בטווייטר. "מי יורה כל הזמן בפיד כמו תינוק עם טנטרום כשהפיד שלו מפוצץ במעריציו. ככה זה להיות שופר שמהדהד בחלל עם אקו. והסרתי ממך עוקב עוד קודם וחבל שלא מזמן, נשמה. תתבגר".

"שירה מרגלית היא אחד האנשים הפחות מוכשרים שמסתובבים בינינו", פתח סגל את סדרת ציוציו בחשבון הטוויטר שלו. "כבר שנים היא מתקדמת בזכות קשריו והונו של בן זוגה, עובדת אצלו ומפוטרת על ידו בהתאם לצרכים של טייקון תורן. והצמד המאפיוזי הזה שמסתובב ומפזר איומים מביכים עוד מעז לטעון נגד שחיתות וקשרי הון שלטון. הבן של ישועה מוסר ד"ש. 

סגל רמז לאירוע שהתרחש בשנת 2008, בו הותקפה מרגלית על ידי תוקפים ששלח דודו טופז ז"ל. "הצמד הזה סבור בטעות שהשנה היא 2008, ואפשר להטיל אימה על עיתונאים וכלי תקשורת. בהזדמנות ניאלץ לדון פה במהלכיו של שילוח בזמן המחאה החברתית, בלחצים האדירים שלו על "ידידיו" בכלי התקשורת השונים ובדרכים שבהם צבר את ההון האדיר שלו, שבאמצעותו הוא מנסה שוב ושוב לבחוש בפוליטיקה הישראלית".

כאן עבר הפרשן הבכיר לתקוף את המינויים להם זכתה מרגלית בזכות בעלה, שילוח. "מרגלית מונתה לסמנכ"לית של בעלה, פוטרה ממנו בהריון לצרכיו של טייקון מסוים ובאקט פמיניסטי לעילא החרישה, אחר כך בעלה הקים ומימן לה אתר (שהצליח להיסגר). באמצע הייתה סמנכלית רשת בזמן שבעלה, הפלא ופלא, שולט בשוק הפרסום שממנו חיה רשת. זאת תטיף לנו מוסר? בעלה יעז לאיים בפומבי? חצופים".

סגל המשיך במתקפה האישית נגד רעייתו של שילוח ופרסם תמונה של רכב ה"פורש" של בני הזוג, וכתב: "להחנות את רכב היוקרה הנוצץ שלך בחניית נכים מעיד על תחושת אדנות ועל ריקבון מתקדם. להתייחס לכל תל אביב כאל מגרש החניה הפרטי שלך - אותם דברים, פחות או יותר. מי שמכיר את ההתנהלות של שני אלה בטויטר ומחוצה לו, לא מופתע במיוחד. קול המוסר מתל אביב".

מרגלית לא התביישה והגיבה לסגל: "עמית סגל השופרון, בכזה התקף אמוק שהוא חושב שהוא יכול להרשות לעצמו להקליד למוות ולתת לי משוב כאילו שהוא המפקדת בעצמה. אולי אם תסתתרי פחות תוכלי להיות יותר ממוקדת ופחות זועמת. אינני מפחדת ממך ולא תשתיק אותי או את בני ביתי לעולם".