הג'וב החדש של הח"כ הסרוג ממפלגת יש עתיד

משה קינלי, סא"ל במילואים וחבר כנסת לשעבר, מונה למנכ"ל החדש של המועצה הציונית, עמותה הפועלת להעמקת אופייה הציוני של המדינה, מבית ההסתדרות הציונית העולמית

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 17:14 יד בסיון התשפא

הג'וב החדש של הח"כ הסרוג ממפלגת יש עתיד
צילום: קרדיט: המועצה הציונית בישראל

הבוקר (ג') מונה משה (קינלי) טור-פז לתפקיד מנכ"ל המועצה הציונית בישראל. טור-פז, תושב כפר עציון, בן 49 נשוי ואב לחמישה, הוא סא"ל במיל' ואיש חינוך ישראלי שכיהן כחבר כנסת מטעם יש עתיד בכנסת ה-23. במשך שנים רבות שימש כמחנך וכמנהל במספר מוסדות ורשתות חינוך, כיהן כראש מנהל החינוך בירושלים ושימש כיו''ר תנועת נאמני תורה ועבודה.

המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית היא עמותה העוסקת בהעמקת אופייה הציוני של ישראל באמצעות עשייה חברתית בשטח, וכוללת בתוכה את תכנית אשכולות הפרוסה בעשרות רשויות ברחבי הארץ, את מכינת עמיחי למנהיגות ציונית, את ארגון צמר''ת לשנת שירות התנדבותית בערי פריפריה ועוד.

גיל סגל, סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית בירך: "אני מברך את ידידי משה (קינלי) טור-פז על מינויו לתפקיד מנכ"ל המועצה הציונית בישראל. אין לי ספק שהוא יביא מנסיונו הרב בתחומי החינוך והעשייה החברתית כדי להוביל ולהעמיק את הפעילות הציונית שלנו ברחבי הארץ. אנו מאחלים לו הצלחה רבה".

משה (קינלי) טור-פז, מנכ''ל המועצה הציונית בישראל הנכנס: "אני שמח ונרגש להיכנס לתפקידי כמנכ''ל המועצה הציונית בישראל, ארגון מפואר שעשה ועושה דברים חשובים בחברה הישראלית. כזרוע הפעילות והחינוך של ההסתדרות הציונית העולמית יש לנו תפקיד חשוב מאוד. אני שמח על ההזדמנות לעבוד עם מר גיל סגל סגן יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית, והצוות המצוין והמסור במועצה. אני בטוח שעוד נכונו לנו עלילות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן