צחי דבוש מונה לראש מערך התקשורת והאסטרטגיה החדש של ניר ברקת

דבוש סיים את תפקידו ככתב לענייני צבא וביטחון של גלי צה"ל. לתפקיד יכנס דורון קדוש, ואמיר בר שלום הוותיק ישמש כפרשן לענייני צבא וביטחון של גלי צה"ל. מאוחר יותר יצאה הודעה משלכתו של הח"כ מהליכוד כי ימונה לראש מערך התקשורת

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 23/05/21 17:09 יב בסיון התשפא

צחי דבוש מונה לראש מערך התקשורת והאסטרטגיה החדש של ניר ברקת
דבוש וברקת, צילום: דוברות

צחי דבוש (27), הכתב לענייני צבא וביטחון של גלי צה"ל עוזב את התחנה, מי שיחליף אותו בתפקיד הוא הכתב לענייני חינוך וחברה ערבית, דורון קדוש (21) שהשתחרר רק לפני חודש משירותו בתחנה. העיתונאי הוותיק אמיר בר שלום ישמש כפרשן לענייני צבא וביטחון. מאוחר יותר יצאה הודעה מלשכת ח"כ ניר ברקת מהליכוד: "החל מהיום צחי דבוש הוא ראש מערך התקשורת והאסטרטגיה החדש של ניר ברקת".

דבוש החל את דרכו בגלי צה״ל בשנת 2017, מאז שימש ככתב לענייני צבא וביטחון, ערך והגיש תכניות שונות. בקרוב יצא דבוש לדרך חדשה. דבוש זכה בפרס מפקד גלי צה"ל למצוינות בשנת 2020 והוביל שורה של מאבקים למען הלומי הקרב, החיילים הבודדים ולוחמי צה"ל.

אמיר בר שלום (54), עורך ומגיש בגלי צה"ל. בר שלום משמש עמית מחקר במכון למדיניות נגד טרור.
בין השנים 2000-2019, עבד ברשות השידור ותאגיד השידור הציבורי, שם שימש ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון בערוץ הראשון ובהמשך מונה לראש המחלקה הצבאית של הערוץ. כמו כן, שימש מגיש בתכנית "מבט" ברשות השידור, ובהמשך היה לכתב המדיני של תאגיד השידור הציבורי ומגיש בערוץ. 

מפקד גלי צה״ל והעורך הראשי שמעון אלקבץ איחל לדבוש עם סיום תפקידו: "צחי הוא עיתונאי צעיר, מוכשר ונחוש שהוביל מאבקים למען החיילים. גלי צה״ל מאחלת לצחי הצלחה רבה בהמשך דרכו. אני מאחל גם הצלחה גדולה לדורון קדוש ולאמיר בר שלום".

צחי דבוש אמר לאחר פרסום עזיבתו: "הייתה לי הזכות להיות חלק מגלי צה״ל ולסקר את התחום הצבאי בארבע השנים האחרונות. אני מודה לאנשי גלי צה״ל ובראשם למפקד התחנה שמעון אלקבץ ולמפקד הקודם ירון דקל, על העבודה המשותפת, על היחס החם ועל הגיבוי המלא. גלי צה״ל היא כלי תקשורת חיוני בדמוקרטיה הישראלית והיא תמיד תהיה לי לבית".