למה עזב בן כספית ראיון עם עד ראיה מהאסון במירון? | צפו

בן כספית וינון מגל עסקו הבוקר בתכניתם באסון הכבד שהתרחש במירון, בו נהרגו 45 בני אדם. במהלך הראיון האשים עד הראיה קצין משטרה שנכח במקום, וכספית נטש בזעם: "תמשיך לבד. אני לא משתתף בריאיון הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/21 14:19 כ באייר התשפא

למה עזב בן כספית ראיון עם עד ראיה מהאסון במירון? | צפו
כספית. נטש את הראיון בזעם, צילום: פלאש 90

בן כספית וינון מגל ערכו הבוקר (א') תכנית נוספת ברדיו 103fm, אך הפעם השידור לא היה רגיל נוכח האסון הכבד שהתרחש בחמישי בלילה בהר מירון, בו מצאו את מותם 45 בני אדם ועוד 150 נפצעו.

אנשים שונים עלו לשידור בהקשר של האסון במירון, ואחד מהם היה עד ראייה ששהה בהר מירון ביום חמישי ונכח באירוע הקשה. עד הראייה עלה לשידור בכדי לספר את שהתרחש כפי שראה הוא עצמו, אך כעבור זמן לא רב מתחילת הריאיון איתו, כספית התעצבן על כך שעד הראייה האשים קצין משטרה - עזב את השידור וחזר לאחר 20 דקות.

"בכיתי לקצין והתחננתי אליו במשך 5-7 דקות, אתה תיקח אחריות על מה שקורה פה", סיפר בכאב עד הראייה איך ניסה להתריע בפני קצין משטרה ששהה במקום.

"טוב, אז אני שמח שמצאנו את האחראי, אפשר...", סינן בעצבים כספית לדבריו של עד הראייה.

"בן, נו, ברצינות, אתה לא נורמלי, אתה פשוט לא נורמלי. בא בנאדם, מספר לך את הסיפור שלו של מה שקרה ואותך מעניין שביבי לא יעוף, אלא איזה קצין. אתה לוקח את זה למקומות הזויים, זה פשוט לא ייאמן. הוא מספר לך מה היה באירוע, תשתחרר רגע מהפתולוגיה”, אמר ינון לכספית.

“לא הזכרתי שום ביבי, זה על ראש הגנב בוער. אני בסך הכל מביע ספק”, השיב כספית.

“מפריע לך שכאילו הוא מאשים את השוטר עכשיו”, אמר ינון לכספית.

“טוב, תמשיך לבד. אני לא משתתף בראיון הזה. אתה יכול לסתום לי את הפה עד מחר בבוקר”, השיב כספית ועזב את עמדת השידור בביתו שבהוד השרון.

לפני שכספית עזב את השידור, הוסיף עד הראיה שלא נפצע באסון: "מי שחושב שוטרים לא אשמים -טועה בגדול. הבכיות שהיו שם לשוטרים הצעקות אליהם, ההתחננויות לפתוח את הקיר הזה. אף אחד לא מבין מי עשה את זה ולמה, אין לזה שום הסבר. מה פשט לסגור את ההדלקה הכי גדולה".