חנן בן ארי ברשימת ''היפים והנכונים''

הזמר הסרוג המצליח נכנס לראשונה לרשימת 50 היפים והנכונים של מגזין פנאי פלוס. ברשימה המתעדכנת מדי שנה, ניתן למצוא את אנשי הבידור הבולטים ביותר: שחקנים, זמרים, ספורטאים וכוכבי רשת שהותירו את החותם הגדול ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/21 21:25 כ באדר התשפא

חנן בן ארי ברשימת ''היפים והנכונים''
חנן בן ארי, צילום: Flash90

סרוג ראשון. מגזין "פנאי פלוס" בוחר מדי שנה את השחקנים, הזמרים, הספורטאים וכוכבי הרשת המשפיעים ביותר, "היפים והנכונים". השנה, בשל הקורונה הכוכבים לא דורגו אלא שובצו לפי סדר ה-א'-ב'. מי שהצליח להיכנס לרשימה, הוא הזמר והיוצר חנן בן ארי וזו הפעם הראשונה שאמן מהמגזר הדתי נכלל בה.

"הוא ללא ספק אחד הזמרים המוכשרים בארצנו, שמצליח להקרין בשיריו הרבה אמת וכנות שנוגעים בקהל שלו - שמורכב מכל פלחי האוכלוסייה. מאז פרץ לחיינו ב-2014, הוא הפך לאמן עם קילומטראז' של עשייה מטורף, והשנה הוא קיבל חותמת סופית, כשהפך לאמן השנה של גלגלצ והוציא את הלהיט "אם תרצי"", כתבו הבוחרים. 

בן ארי קיבל מחמאות נוספות. "בן ארי הוא אמן שמעז, לא שומר בבטן את מה שיש לו להגיד, אבל זה תמיד בנועם וברגישות. גם בתקופת הקורונה שהשביתה כמעט כליל את עולם התרבות, הוא הצליח לשמור על עשייה והמשיך ליצור ולהופיע, וכל זה כשהוא רק בן 32, נשוי להדסה ומתפעל בית עם שישה ילדים. בלי עין הרע!".

לפני פורים, הלך בן ארי, יחד עם קמע קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב למחלקת הילדים בבית החולים אסף הרופא, כדי לשמח ילדים ולחלק מתנות.