רוחמי מ"שטיסל" תשחק את גולדה מאיר

השחקנית המצליחה, שירה האס תשחק בסדרה חדשה את ראש הממשלה, גולדה מאיר. הסדרה תופק על-ידי הזמרת והשחקנית היהודייה ברברה סטרייסנד, ומבוססת על הביוגרפיה "לביאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/21 13:18 יח באדר התשפא

רוחמי מ"שטיסל" תשחק את גולדה מאיר
שירה האס, צילום: מאת Holywood on YouTube - Israeli entertainment on foreign TV- panel at Israel Film Festival, L.A. CC BY 3.0,

השחקנית הישראלית שירה האס, בת ה-25, תשחק בסדרה חדשה את ראש הממשלה גולדה מאיר. הסדרה תיקרא "לביאה" המבוססת על ביוגרפיה שכתבה הסופרת פרנסיס קלגסברון על גולדה מאיר. את הסדרה תפיק לא אחרת מהזמרת והשחקנית היהודייה ברברה סטרייסנד. כזכור, האס השתתפה בסדרה של נטפליקס בשם "המודרת" וזכתה לשבחים רבים מסביב לעולם. כמו כן היא גם התמודדה בטקס גלובוס הזהב בתואר השחקנית הטובה ביותר על השתתפותה בסדרה, אך לבסוף לא זכתה בפרס.

השחקנית הישראלית מוכרת בעיקר בזכות השתתפותה בסדרה "שטיסל" בה היא משחקת את רוחמי בשלושת העונות של הסדרה. בעונה האחרונה של הסדרה התמודדה רוחמי בבעיה שיש לנשים צעירות שמסיבות רפואיות הרחם שלהם לא מסוגל לשאת היריון, כאשר האפשרות היחידה שלהן להביא ילדים הוא הליך הפונדקאות, אך הוא שנוי במחלוקת הלכתית.

כשהייתה האס בת שנתיים ותשעה חודשים גילו לה את מחלת סרטן. לאחר שלוש שנים של טיפולים, החלימה. בראיון שעשתה בעבר במעריב אמרה: "אני רואה חשיבות בלדבר על זה ולתת כוח לאנשים אחרים. זו לא מפלצת, זו לא 'המחלה', יש לה שם ומקום להישמע, והאפשרות לדבר מפיגה, אפילו במעט, את הפחד והבדידות בתוך וסביב הדבר הזה. הבראתי לפני כמעט 20 שנה ותמיד שואלים אותי אם אני חושבת שזה השפיע עלי. אז כן, אין לי ספק שהסרטן הוא חלק ממני. זה ביגר ועיצב אותי בצורה זו או אחרת".