מזל טוב: עדנה סרוסי, ארוסתו של הדר גולדין ז"ל,התארסה

לפני 7 שנים בזמן מבצע צוק איתן נהרג סגן הדר גולדין הי"ד, והותיר אחריו את עדנה סרוסי שהייתה ארוסתו. הערב היא זכתה להתארס בשנית עם בן זוגה נחום

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/21 22:47 י באדר התשפא

מזל טוב: עדנה סרוסי, ארוסתו של הדר גולדין ז"ל,התארסה
צילום: פלאש 90

ברכות לעדנה סרורסי (31) שהתארסה לבחיר לבה נחום. עבור סרוסי אלו אירוסים שניים, לאחר שלדאבונה איבדה את ארוסה הקודם, סגן הדר גולדין הי"ד , לפני 7 שנים במבצע צוק איתן בעזה. סרוסי היא גם ממפוני גוש קטיף, ועברה עם משפחתה לישוב גני טל. ממערכת כיפה אנו מאחלים לה ולבן זוגה שיזכו להקים בית נאמן בישראל.

בינתיים במשפחת גולדין מבקשים מבג"ץ צו ביניים בהול לעצירת העברת החיסונים לעזה ללא השבת החיילים החטופים. שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין, אמר: "הממשלה הזו מאבדת את הבלמים ומפקירה את הבנים. הדבר המינימלי המתחייב הוא להשיב חזרה את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין. הממשלה הזו מתפרקת מהערכים הבסיסיים שלה ומפקירה את לוחמי צה"ל בידי הגרועים שבאויבי ישראל.  

"אנחנו פונים כעת לבג"ץ על מנת לעצור את המחדל הזה ולחייב את הממשלה להפסיק את העברת החיסונים לראשי ומחבלי החמאס - כל עוד החיילים והאזרחים המוחזקים בידי ארגון הטרור של החמאס השולט בעזה, לא מוחזרים חזרה לישראל".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן