מה עשה הזמר ישי לפידות עם פסלון של I LOVE YOU?

הזמר ישי לפידות הצטרף לקמפיין "הסימן של המדינה" של עמותת "מעגלי שמע" והכין גם הוא פסלון ייחודי המסמן I LOVE YOU בשפת הסימנים: "תפתחו את הלב לכל אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/21 10:17 ז בשבט התשפא

מה עשה הזמר ישי לפידות עם פסלון של I LOVE YOU?
ישי לפידות והפסלון, צילום: "הסימן של המדינה" - עמותת מעגלי שמע

הזמר ישי לפידות, חבר להקת אוף שימחעס בעבר והמנהל המוזיקלי של צמד-ילד הצטרף גם הוא למיזם פסלוני I LOVE YOU של עמותת מעגלי שמע וקמפיין "הסימן של המדינה". 
יחד עם לפידות משתתפים שורה ארוכה של אמנים, סלבריטאים וציירים, בין היתר: אקי אבני, איילת זורר, ריקי גל, דוד ד'אור, גלי עטרי, פבלו רוזנברג, דביר בנדק, חני נחמיאס, שף שגב משה, שף טום אביב, עמוס תמם, שלומי שבת, רוני דלומי ועוד רבים.

האמנים קיבלו ערכות אישיות להכנת הפסלון, הבנוי בצורת כף יד המסמנת את סימן I LOVE YOU (אני אוהב/ת אותך) בשפת הסימנים הבינלאומית, וכל אחד ואחת מהם איירו בצורה ייחודית את הפסלון האישי. 

עמותת מעגלי שמע מלווה כבר למעלה מ-50 שנה ילדים וצעירים כבדי שמיעה וחירשים בישראל במספר מרכזים ומועדונים ברחבי הארץ, מעניקה סיוע בכל מעגלי החיים ומהווה מעטפת רגשית ושיקומית עבורם.  

ישי לפידות: "אני גאה להצטרף לקבוצת האמנים אשר תרמו את זמנם ואת כישרונם לצבוע את הפסלון הזה למען מעגלי שמע, זה סימון של אהבה בשפת הסימנים - אז תפתחו את הלב לכל אחד, לאח, לרע, לבן משפחה וגם לאחר, ותצליחו".