דוס בהסוואה הפתרון האחרון: בואו לגלות מי היא הצ'יפס!

דוס בהסוואה הגיע לסיומו עם חידה אחרונה על הדמות שמסתתרת מאחורי הצ'יפס. אז מי היא הדמות המגזרית שהייתה בהרבה מקומות בעולם, ושבנתה קריירה מלספר על האי שלמות ועדיין איך לשמור על האהבה. הפתרון המלא

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 07/01/21 20:41 כג בטבת התשפא

דוס בהסוואה הפתרון האחרון: בואו לגלות מי היא הצ'יפס!
מי זו הצ'יפס? גלגלו למטה!, צילום: יאיר ורדי

דוס בהסוואה: ביום שני פרסמנו את החידה האחרונה במשחק של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. אלפים השתתפו ושלחו ניחושים והצעות לפתרון. החידה הייתה מבלבלת וקיבלנו לא מעט תשובות שגויות כמו: סיוון רהב מאיר, ציפי חוטובלי, איילת שקד, עדן הראל, איה קרמרמן ועוד. אך התשובה הנכונה היא ענהאל שמואלי.

הפתרון המלא

מוצא הצ'יפס הוא מאירופה, רבים חושבים שכך גם אני אבל אני ילידת הארץ. הצ'יפס הוא נמצא בכל מקום בעולם איפה שלא תרצו, גם אני הייתי בהרבה מקומות בעולם ורבים יכולים להעיד על כך. הצ'יפס הוא חלק מהשילוש הקדוש של חומוס-צ'יפס-סלט, גם אני התפרסמתי בגלל הספרה שלוש.

  • לענהאל שמואלי מבטא צרפתי אך בניגוד לציפיות היא ממש ילידת הארץ, אך חיה בילדותה מספר שנים בצרפת. ענהאל השתתפה בעונה השנייה של המירוץ למיליון ששודרה בטלוויזיה, במסגרתה הייתה בהרבה יעדים בעולם. לבסוף היא נשארה כדמות הכי זכורה מהתכנית בכל הזמנים עם הגיעה למקום השלישי יחד עם בעלה עקיבא.
ענהאל שמואלי

ענהאל שמואליצילום: צילום מסך

הצ'יפס מככב בפרסומות ובסרטים, גם אני חשבתי להתחיל את הקריירה שלי בעולם המשחק. צ'יפס חייב להיות ליד משהו וכמעט לא עומד בפני עצמו, גם כשעוסקים בי כמעט אף פעם לא מדברים רק עליי.

  • ענהאל שמואלי היא בעלת טור וקואצ'רית, אך השאיפה שלה הייתה בכלל להיות שחקנית. ענהאל מפורסמת על הכינוי המפורסם שלה ושל בעלה "שושי ושושה" כך שקשה לדבר עליה מבלי להזכיר את בעלה.

מקומות רבים מנסים להמציא את הצ'יפס מחדש ואולי זה מצליח בהתחלה אך זה קשה בהמשך, גם לי הייתה הצלחה ליצור בהתחלה, אך יותר מאוחר זה הפך קשה. קשה למצוא צ'יפס טוב לפי הספר, אבל למרות זאת הוא נשאר התוספת הפופולרית ביותר, גם אני בניתי קריירה מלספר על האי שלמות ועדיין איך לשמור על האהבה.

  • לענהאל 4 ילדים, את הילדים הראשונים היא הביאה בקלות, אך לקראת לידת בתה הרביעית היו קשיים והביאה למודעות את העקרות המשנית. ענהאל הציגה בטלוויזיה זוגיות מושלמת יחד עם בעלה עקיבא, אך בהדרכות הזוגיות שלה היא מספרת כי דווקא אי שהלמות בזוגיות שלה עם בעלה היא שהובילה אותה לשמור על האהבה.  

ברכות לאלישיב רייכנר על שענה ראשון נכון על התשובה, הפרס בדרך אליך! 

בהזדמנות זו אנו רוצים להודות ליאיר ורדי המוכשר על האיורים המדהימים של הדמויות של דוס בהסוואה.

ולגולשים מקווים שנהנתם מהמשחק, שתפו את החידות בקרב המשפחה והחברים, ההנאה מובטחת.