יאיר שרקי עוזב את בשבע ועובר למקור ראשון

לאחר שלוש שנים וחצי העיתונאי הצעיר עוזב את העיתון. "הטור הראשון של מערכת הבחירות הרביעית הוא גם הטור האחרון שלי מעל דפי בשבע". חגי סגל: "ברוכים הבאים והכותבים ליאיר שרקי שמצטרף אלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/20 10:17 ט בטבת התשפא

יאיר שרקי עוזב את בשבע ועובר למקור ראשון
יאיר שרקי, צילום: אליאור בן חיים

העיתונאי יאיר שרקי עוזב את מערכת העיתון "בשבע" לאחר שלוש שנים וחצי של כתיבה. בטורו השבועי בעיתון כתב שרק: "הטור הראשון של מערכת הבחירות הרביעית הוא גם הטור האחרון שלי מעל דפי בשבע. אחרי שלוש שנים וחצי ושלוש מערכות בחירות אני ממשיך לתחנה הבאה". 

עורך העיתון "מקור ראשון", חגי סגל, ברך הבוקר (ה') את שרקי לרגל הצטרפותו לעיתון. "ברוכים הבאים והכותבים ליאיר שרקי שמצטרף אלינו לשמחתנו החל מהשבוע הבא".

כחודש לאחר שחרורו מצה"ל, החל שרקי לעבוד בחברת החדשות של ערוץ 2 בתור כתב לענייני דתות של חברת החדשות.

בשנת 2015 נבחר על ידי המגזין "פירמה" של "גלובס" למקום ה-100 ברשימת מאה המשפיעים בתקשורת. על ידי המגזין "פורבס" נבחר כאחד משלושים הצעירים המבטיחים.

ביוני 2016 עבר שרקי לתאגיד השידור הישראלי ככתב פוליטי, אך שלושה חודשים החליט לשוב לתפקידו הקודם בחברת החדשות. בינואר 2017 הצטרף לרדיו גלי ישראל והגיש שלוש פעמים בשבוע את תכנית הבוקר האקטואלית "עצם העניין", במקום קלמן ליבסקינד. באוגוסט 2017 החל לכתוב את טורו השבועי ב'בשבע'.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן