דוס בהסוואה הפתרון: היה מבלבל אבל זו לא הרבנית מלכה פיוטרקובסקי

השבוע פרסמנו את החידה הרביעית בדוס בהסוואה. אז מי היא הדמות המגזרית שמסתתרת מאחורי הדבור? מי זו המלכה שמפיקה צלילים צורמים, נמצאת בדרכים ושיש לה קשר עם סלמה הרוקחת. הפתרון המלא

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 10/12/20 19:59 כד בכסלו התשפא

דוס בהסוואה הפתרון: היה מבלבל אבל זו לא הרבנית מלכה פיוטרקובסקי
מי זה הדבורה? גלגלו למטה!, צילום: יאיר ורדי

דוס בהסוואה: ביום שני פרסמנו חידה חדשה במשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. אלפים השתתפו ושלחו ניחושים והצעות לפתרון. החידה הייתה מבלבלת וקיבלנו לא מעט תשובות שגויות כמו: הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, ציפי חוטובלי, אילת שקד, ואפילו עמיר בניון. אך התשובה הנכונה היא רביטל ויטלזון יעקבס.

ביום שני הקרוב בשעה 20:00 נפרסם דמות חדשה עם חידה חדשה, האם תצליחו לפתור אותה? 

הפתרון המלא:

הדבורה היא הסמל האולטימטיבי של הדבש והעוקץ, גם אני סמל של דבש ועוקץ. אך בניגוד לדבורה שהשניים מנוגדים, אצלי הדבש הוא העוקץ. הדבורה מרבה להפיק צלילים בעת מעופה, גם אני מרבה להפיק צלילים, גם אם הם צורמים לחלקכם.

  • רביטל היא סטנדאפיסטית אהובה, שאנשים נהנים מהעקיצות שלה על משפחה, נישואים ועוד. הקטעים האהובים על העוקבים שלה הם הקליפים שהיא מפיקה לעיתים קרובות, הכוללים שירים פרודיים על המצב האקטואלי.
רביטל ויטלזון

רביטל ויטלזוןצילום: צילום מסך

הדבורה מבלה ימים רבים בדרכים על מנת לדאוג לבית, גם אותי ניתן למצוא לרוב בדרכים זמן בו המחשבות שלי הם רק על הבית. כמו שי דבורה מארץ נהדרת שהתאהב בסלמה הרוקחת, גם לי יש קשר קרוב לסלמה.

  • לוקיישן מפורסם של רביטל הוא המערכונים שהיא יוצרת במכונית שלה שם עולים לה הרעיונות המשעשעים ביותר. את הרוקחת סלמה בארץ נהדרת גילמה ליאת הר לב, שגם עשתה בתכנית חיקוי של רביטל בתכנית

את מושבת הדבורים מנהלות הנקבות ובראשן המלכה, אני מזדהה עם זה לחלוטין שנשים מנהלות את הבית ושיש שם מלכה. דבורה חיה בין העולם שבפנים לעולם שבחוץ, וגם חיי הם בין תל אביב לרב קוק. דבורה היא המנהיגה החמישית של ישראל מכניסתם לארץ, אבל אם תשאלו אותי, לי יש חמישה מנהיגים.

  • רביטל מחזיקה קו מוצרים תחת המותג "מלכה", שמשווק מגוון מוצרי פנאי. רביטל היא מתל אביב ומאוד מחוברת ליהדותה ולרב קוק. רביטל היא אם לחמישה ילדים שנותנים לה תחושה אחרת מי באמת הבוס בבית. 

ברכות לשגיא אסרף על שענה ראשון נכון על התשובה, הפרס בדרך אליך. החידה הבאה תתפרסם ביום שני בשעה 20:00 מהרו לענות ואולי גם אתם תזכו בפרס!