מצעד האהבה: ארגון ראש יהודי בקליפ מרגש שכולו אהבת ישראל

כשמסביב הפגנות המפצלות את העם החליטו בארגון ראש יהודי להכין את השלטים, לצאת לכיכר דיזינגוף ולשיר את שירו של ישי ריבו "הנה ימים באים", בביצוע חברי הקהילה

חדשות כיפה מערכת כיפה 06/12/20 20:35 כ בכסלו התשפא

מצעד האהבה: ארגון ראש יהודי בקליפ מרגש שכולו אהבת ישראל
ראש יהודי, צילום: יחצ

מה עושים חברי קהילת ראש יהודי בכיכר דיזינגוף – שרים ומצלמים קליפ, אבל לא רק. למה כיכר דיזינגוף? בתקופה האחרונה הפכה הכיכר בלב תל אביב למרכז הפעילות של ראש יהודי. החל מקבלת שבת, שיח וקינות בתשעה באב ותפילת נעילה המונית. 

כששמעתי את המילים "לא רעב ללחם, לא צמא למים - כי אם לשמוע לדבר ה'" היה ברור לי שהשיר הזה יובל את הקליפ של הקהילה שלנו."  מספר ישראל זעירא, מייסד וחבר קהילת "ראש יהודי" במרכז תל אביב, "המילים האלו קוראות לנו להמשיך את השליחות של אהבת ישראל ברוח תורת ישראל דווקא כאן בתל אביב. הקליפ הזה מראה בדיוק את היופי של הקהילה שלנו - אנחנו כולנו יחד, על אמת, לא מנסים להסתיר מי אנחנו ובאים כמו שאנחנו, כל אחד ואחת כפי שהם משפחות עם רקע תורני יחד עם חבר'ה תל אביביים שמבחוץ נראים שאין בינם לבין היהדות דבר, אבל הנשמה שלהם צמאה לדבר ה' וכולם יחד. 
"היה לנו חשוב שדווקא על רקע אמירות מפלגות והפגנות שגורמות לפילוג בעם, נצא לצלם קליפ שמראה הפוך: במרכז תל אביב יש מקור אור גדול, סיבה להיות אופטימיים, מפגשים מרגשים בין מגזרים שונים ואנשים ונשים עם רקע שונה. זה אפשרי, וזו השליחות שלנו".

בקליפ עשינו את "מצעד האהבה" לעם ישראל, צעדנו יחד חברי הקהילה עם שלטים הקוראים לאחדות ולאהבת ישראל, כשהתל אביבים עוצרים את הקורקינטים החשמליים ומוחאים כפיים. "הקליפ חיזק אצלנו את האמונה שהשליחות האמיתית של הציוניות הדתית היא דווקא כאן במרכז תל אביב" מסכם זעירא.

בואו להיות חלק ולתמוך בקהילת ראש יהודי בתל אביב - לחצו כאן