האישה הראשונה בתפקיד: שרה עברון היא מזכ"לית הקיבוץ הדתי החדשה

עברון, חברת קיבוץ סעד היא המזכ"לית החדשה של הקיבוץ הדתי, כאשר בתקופה הקרובה יחל המזכ"ל היוצא, אמיתי פורת בהעברת המקל המסודרת לעברון ובקיץ יסיים את תפקידו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 01/12/20 10:16 טו בכסלו התשפא

האישה הראשונה בתפקיד: שרה עברון היא מזכ"לית הקיבוץ הדתי החדשה
האישה הראשונה בתפקיד. שרה עברון, צילום: דוברות הקיבוץ הדתי

האישה הראשונה בתפקיד: שרה עברון היא מזכ"לית הקיבוץ הדתי החדשה אחרי שחברי המזכירות המורחבת של הנהגת התנועה בחרה בה אמש (ב'), והביעו אמון כי תדע להוביל את התנועה למחוזות חדשים וטובים. חברי המזכירות המורחבת הודו למי שלקחו חלק בהתמודדות מכובדת ומכבדת  לאורך כל הדרך.

עברון שתהיה האישה הראשונה בתפקיד המזכ"ל. היא חברת קיבוץ סעד שבעוטף עזה, בת 58, אם לחמישה וסבתא לעשרה נכדים. עברון היא אשת חינוך שניהלה את בית הספר העל יסודי בקבוצת יבנה ואת אגף החינוך במנח"י. כיום משמשת מנכ"לית מרכז יעקב הרצוג בעין צורים. לתפקידה החדש תכנס עברון במהלך הקיץ הקרוב.

עברון מצידה הודתה על הבחירה בה "מתרגשת על הזכות להכנס לנעליים הגדולות של קודמיי מובילי התנועה ומודה לחברות ולחברים על האמון. מקווה לצעוד בשביל העשייה למען תנועת הקיבוץ הדתי, החברה בישראל והעם היהודי". 

המזכ"ל היוצא, אמיתי פורת,  הודה למתמודדים ובירך את עברון על בחירתה "תנועת הקיבוץ הדתי היא חלק חשוב בפסיפס שמרכיב את החברה הישראלית וקול חשוב בעולם היהודי, אין לי ספק שיחד עם שרה תדע התנועה להמשיך להיות קול מוביל בעשייה במעורבות ובחיבור לארץ ישראל ליהדות ולחברה".

בתקופה הקרובה יחל פורת בהעברת המקל המסודרת לעברון ובקיץ יסיים את תפקידו.