דוס בהסוואה: שבוע חדש דמות חדשה

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי השפן?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 24/11/20 11:59 ח בכסלו התשפא

דוס בהסוואה: שבוע חדש דמות חדשה
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע שני למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: השפן

השפן שוכן באזורים רבים בארץ ישראל ונודד באזורים רבים, כך גם בבעלותי בתים רבים בישראל האהובה שלי. השפן חי בלהקות ואוהב לבנות את מקום מגוריו על ההרים, גם אני יחד עם חברי הייתי חלק מבנייה משותפת של בית על ההרים.

רבים טועים שהשפן הוא למעשה ארנב אבל הוא בעל חיים אחר לגמרי, גם לגבי רבים אוהבים לתייג אותי כאדם מסוים כשלמעשה אני ממש לא כצפוי. יש כאלו הצדים ופוגעים בשפנים ובשטחי המחייה שלהם, וגם אני לצערי חוויתי פלישה ופגיעה בביתי שלי. תוחלת חייו של השפן הוא כ-11 שנים, וגם לי היה תפקיד חשוב לאורך תקופה זו.

השפן נמנה בין ארבעת החיות שלהם סימן כשרות אחת, וגם לי הספרה ארבע קרובה ללב ולמשפחה. תופתעו אבל השפן הוא בן משפחתו של הפיל, וגם אני נשאתי לאדם שכוחו רב מאוד. השפנים נוהגים לתקשר ביניהם בעזרת שירה, ושירה היא קרובה ללבי אפילו אם זה הופך אותי לאיש מוזר.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!