ידיעות אחרונות: עמית סגל יתקדם על חשבון סימה קדמון

העיתונאי הסרוג יתקדם יחד עם הטור המצליח שלו ב"ידיעות אחרונות", מעמודים 4-5 לעמודים 2-3 הנחשקים. קדמון תמשיך ותכתוב בעיתון אך מיקום הטור שלה ישתנה וייתכן כי המבנה שלו יעברו שינוי

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/11/20 21:40 כב בחשון התשפא

ידיעות אחרונות: עמית סגל יתקדם על חשבון סימה קדמון
צילום: Hadas Parush/Flash90

שינויים ב"ידיעות אחרונות". העיתונאי המוערך עמית סגל יקודם על חשבון הפרשנית הפוליטית סימה קדמון. הטור המצליח של פרשן חדשות 12 שלו יתקדם ב"המוסף לשבת" לעמודים 2-3. קדמון צפויה להמשיך ולכתוב בעיתון אך הטור שלה יזוז לעמודים 4-5 ואף ייתכן כי הטור שלה ישנה מבנה. כך פורסם היום (ב') בגלובס.

מדובר בצעד מפתיע שכן קדמון היא הפרשנית הפוליטית של "ידיעות אחרונות" כבר למעלה מ-20 שנה. במשך שנים ארוכות הטור שלה הופיע בעמודים 4-5, אך לפני כשנתיים, כשהפרשן נחום ברנע החליט להפסיק לכתובו את טורו הקבוע לאחר כ-31 שנים, קיבלה קדמון את המשבצת הנחשקת בכפולה הפותחת. 

נזכיר כי לפני כשנתיים, הפסיק סגל את כתיבתו בעיתון "מקור ראשון" לאחר כשבע שנים, והצטרף לצוות הכותבים של "ידיעות אחרונות". את המעבר לכתיבת טור ב"המוסף לשבת" הסביר סגל, כאתגר מקצועי. "זה עוד צעד במסע הארוך לגיוון התקשורת, וגם סגירת מעגל סמלית: במוסף לשבת, מוסד חשוב שכל קורא עיתונים מכיר, כתבו שנים אבי שיחיה וכן מוריי האהובים אורי אורבך ואורי אליצור ז"ל".

על "מקור ראשון", אותו עורך אביו חגי סגל, אמר בנו: "בהזדמנות זו אני נפרד אחרי למעלה משבע שנים ממקור ראשון, עיתון שהוא גם מופת מקצועי, גם גאווה אידיאולוגית וגם משפחה, אמיתית וסימבולית. אני מאחל לו הצלחה מכל הלב. אוהב אתכם".

בדיווח בגלובס נכתב כי עד לפרסום הכתבה לא ניתן היה להשיג את תגובתה של סימה קדמון. עמית סגל ו"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להגיב.

(עמית סגל אצל אופירה וברקוביץ')