ילד של אמא: יאיר נתניהו בפוסט מרגש לאמו

שרה נתניהו חוגגת את יום הולדתה ה-62, ובנה הבכור הקדיש עבורה פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו. את האישה הכי חזקה, חכמה ואצילית שפגשתי. שיהיו לנו עוד שנים רבות של אושר ובריאות!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/20 15:11 יח בחשון התשפא

ילד של אמא: יאיר נתניהו בפוסט מרגש לאמו
צילום: Kobi Gideon/GPO

היום (ה') רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, חוגגת את יום הולדתה ה-62, ורבים ראו זאת הזדמנות לאחל לה "יום הולדת שמח". אך מי שבלט מעל כולם הוא בנה הבכור, יאיר, שלא פספס הזדמנות לאחל לאמו לכבוד יום הולדתה ברשתות החברתיות."‎יום הולדת שמח לאמא שלי! תודה על החיים שנתת לי"

נתניהו המשיך להודות לאמו "על כל הדאגה והאהבה שנתת לי ולאבנר כל השנים ועל הטיפול המסור בסבא וסבתא. תודה שלמען אבא והשליחות שלו בשביל ארץ ישראל ועם ישראל, את מוכנה לספוג עשרות שנים של בריונות מצד התקשורת. תודה על העזרה שאת נותנת שנים לילדים חולי סרטן, ניצולי שואה וחיילים בודדים. תודה על הטיפול המסור שאת מעניקה לילדים בבתי הספר שבהן את עובדת! את האישה הכי חזקה, חכמה ואצילית שפגשתי. שיהיו לנו עוד שנים רבות של אושר ובריאות!".

צילום: צילום מסך

אחיו הצעיר אבנר לא שיתף ברשתות החברתיות ברכה משלו, מהשיבה כי הוא מחק את כל הפרופילים שלו בכלל הרשתות החברתיות. מי שעוד השתתף לברכות הוא יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, שחולק עם שרה נתניהו את יום הולדתו. לפיד שמציין היום את יום הולדתו ה-57, לא שכח את הגברת הראשונה של ישראל ובירך גם אותה לרגל יום ההולדת ה-62. "כמו בכל שנה, מברך את שרה נתניהו ליום הולדתנו המשותף. רק שמחות ורק בריאות" כתב בחשבון הטוויטר שלו.