סגן ראש מועצה חדש ליוסי דגן

עו"ד פינחס מיכאלי, נציג היישוב איתמר במועצה האזורית שומרון, מונה לסגן ראש המועצה בתואר (ללא שכר). יהיה אחראי על תחומי רישוי וקידום עסקים ורפואה דחופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/20 16:09 ט בחשון התשפא

סגן ראש מועצה חדש ליוסי דגן
ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן וסגנו הנכנס פנחס מיכאלי, צילום: רועי חדי

מינוי חדש בצמרת המועצה האזורית שומרון. בישיבת מליאת המועצה שהתקיימה אמש מונה עו"ד פינחס מיכאלי מהישוב איתמר לתפקיד סגן ראש המועצה בתואר - בהתנדבות.

פינחס מיכאלי (34) מכהן כחבר מליאת המועצה האזורית שומרון מזה כ - 8 שנים ובתקופה זו היה חבר בועדות המועצה השונות ובהנהלת מתנ"ס שומרון. כסגן ראש המועצה יהיה עו"ד מיכאלי אחראי על תחומי רישוי וקידום עסקים ורפואה דחופה.


(יוסי דגן בראיון לכיפה)

ראש המועצה יוסי דגן אמר כי "פנחס מיכאלי הוא אדם יקר שתורם במרץ רב מזמנו ומחכמתו גם לישוב איתמר וגם לשומרון, במשך 8 שנים שהוא חבר מליאה מצטיין, הוא פועל בשכל ובחכמה לטובת השותפים. אני רואה בו שותף נאמן. מעריך אותו ואני בטוח שגם כסגן ראש מועצה בהתנדבות, הוא יפעל במרץ למען השומרון ותושבי השומרון". 

עו"ד פינחס מיכאלי מסר: "אני מודה לראש המועצה יוסי דגן ולחברי מליאת המועצה על האמון, כפי שפעלתי עד היום, אמשיך לפעול בהתנדבות לקידום השומרון ותושביו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן