ברנז'ה: יעקב אילון עובר לערוץ כנסת

מגיש הטלוויזיה הוותיק, שעזב באביב האחרון את חדשות 13, הודיע כי הוא מצטרף לערוץ כנסת: "נתחיל בקרוב בסיקור הבחירות באמריקה ואח״כ אלה שכנראה בדרך אצלנו", כתב בטוויטר

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/20 08:03 א בחשון התשפא

ברנז'ה: יעקב אילון עובר לערוץ כנסת
יעקב אילון בחדשות 13, צילום: צילום מסך, חדשות 13

תזוזות בתקשורת. יעקב אילון, מגיש הטלוויזיה הוותיק, הודיע הבוקר (ב') כי יתחיל לעבוד בערוץ כנסת כמגיש ראשי. אילון כתב בטוויטר: "שמח לבשר על הצטרפותי לערוץ כנסת כמגיש ראשי. נתחיל בקרוב בסיקור הבחירות באמריקה ואח"כ אלה שכנראה בדרך אצלנו. יהיה מעניין ונתראה בכל הפלטפורמות".


(יעקב אילון בחדשות 13)

יעקב אילון (59) הוא אחד ממגישי הטלוויזיה הוותיקים בישראל. הוא הגיש במשך שבע שנים את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ולאחר מכן, במשך עשר שנים הגיש את מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10, רוב השנים לצידה של מיקי חיימוביץ'.
בשנת 2014 אילון נמנה עם מגישי i24news, ערוץ החדשות המשדר באנגלית מישראל, ובהמשך הגיש את מהדורת מבט בערוץ הראשון. באוקטובר 2016 התפטר מתפקידו בערוץ הראשון לטובת הצטרפות ל'וואלה' כראש דסק החדשות וכמגיש המהדורה. בהמשך הגיש, עד חודש אפריל האחרון הגיש את מהדורת חמש בערוץ 13.

ערוץ כנסת משדר ממשכן הכנסת בירושלים. לפני כשנתיים התחלף הזכיין המפעיל אותו, ובמקום חברת החדשות מפעילה אותו כיום חברת RGE, ואז גם השתנה שמו מ'ערוץ הכנסת' ל'ערוץ כנסת'.