ישראל קטורזה מתאר: "ככה אני רוצה לראות את הבן שלי גדל במדינה הזו"

הקומיקאי והסטנדאפיסט פרסם פוסט בו רואים את בנו נוטל ארבעת המינים, וקישר את התמונה של בנו החילוני עם ארבעת המינים למצב הנוכחי. "במדינה שמכבדת את האחר שיש בה חילוניות, שיש בה מסורת, וכולם מכבדים אחד את השני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/20 15:05 יז בתשרי התשפא

ישראל קטורזה מתאר: "ככה אני רוצה לראות את הבן שלי גדל במדינה הזו"
ישראל קטורזה, צילום: פלאש 90

"ככה אני רוצה לראות את הבן שלי גדל במדינה הזו", סיפר קטרוזה והעלה תמונה של בנו אוחז בארבעת המינים. "במדינה שמכבדת את האחר ולא יורה חיצים מורעלים לכל עבר. שמבינה שיש שונה ויש דעה אחרת. שיש בה ילד תמים שזקוק להגנה, שיש בה קשיש שזקוק לתמיכה, שיש בה חילוניות, שיש בה מסורת, וכולם מכבדים אחד את השני", הסביר הקומיקאי האהוב.

קטורזה הוסיף: "רק אם כולנו נהיה ככה כמו ארבעת המינים קשורים אחד בשני, מבינים שלכל אחד יש טעם משלו וריח משלו וגם אם אין לו את שניהם אנחנו מקבלים אותו, רק ככה נוכל לנצח את מגיפת השינאה שזו מגיפה שאין לה חיסון. בימים האחרונים אני מסתכל ורואה מחזות שגרמו לי לבכות. בדרך כלל אני בוכה בסרטים עצובים אבל אף פעם לא ידעתי שאפשר לבכות בסרטי אימה. וזה מפחיד אותי מה שמתרחש כאן. שראינו בטלוויזיה כששידרו אותם מארצות רחוקות וחשבנו שרק שם זה יכול לקרות".

קטורזה פנה למנהיגים ולציבור וביקש להיזכר בטוב המאחד אותנו: "אני פונה אליכם ראש הממשלה וכל חברי הכנסת וכל אחד בעם הזה, אני מתחנן, בואו ננסה להיזכר בזכות מי יש לנו מדינה? בתי העלמין מלאים בחיילים שחרפו את נפשם כדי שיהיה לנו מקום לחיות בו. יש לנו שבועה שנשבענו להם שזיכרונם לא יישכח. בואו נחשוב כולנו שברגע זה נשמעת צפירה ארוכה לזיכרם ונעמוד כולנו ונחשוב מה אנחנו עושים כדי לחזור להיות ביחד עם ערבות הדדית, בלי יד קלה על המקלדת, עם כיבוד השוטר והדתי והחילוני. אין לנו ארץ אחרת בואו נשמור עליה".