צפו: בצלאל סמוטריץ' לא מצליח להפסיק לצחוק

חבר הכנסת מימינה השתתף אמש בוועדת הכספים, אך כאשר נדרש להקריא את פסק בג"ץ ההגבלות על ההפגנות בבלפור הוא לא הצליח להשתלט על צחוקו. ח"כ פינדרוס: "זה בגלל שאתה בהלם מלקרוא פסק של בג"ץ, איך אתה עומד בזה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/20 08:40 ד באלול התשפ

צפו: בצלאל סמוטריץ' לא מצליח להפסיק לצחוק
ח"כ בצלאל סמוטריץ', צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

ועדת הכספים התכנסה לאורך שעות הלילה על מנת לאשר לקריאה שנייה ושלישית, את דחיית המועד האחרון להעברת התקציב ב-120 ימים. הדיון שנמשך עד לשעות הקטנות של הלילה הוליד גם רגעי הומור, השיא נמצא הרגע בו ח"כ בצלאל סמוטריץ' נדרש להקריא פסק של בג"ץ ולא היה יכול לעצור את צחוקו.

בעת הדיון נדרש חבר הכנסת מימינה, להקריא את את פסק הדין של בג"ץ על ההפגנות בבלפור. סמוטריץ' החל להקריא את ההגבלות על ההפגנות הכוללות עד 500 איש במתחם מסוגר, אך כאשר הגיע לחלק שבו מותר למפגינים להשתמש בכלי הגברה, הוא לא חדל מלצחוק. למרות ניסיונותיו החוזרים להקריא את המשך הפסק סמוטריץ' שב לצחוק פעם אחר פעם. יו"ר הוועדה יצחק פינדרוס אף עקץ את סמוטריץ' ואמר לו: "זה בגלל שאתה בהלם, איך אתה יכול לקרוא פסק של החבורה הזו? איך אתה עומד בזה?".

במהרה יתר חברי הוועדה נדבקו בצחוקו של סמוטריץ', והחלו להתבדח על הסיטואציה. לבסוף לא יכל להשלים את קריאת ההסתייגות ויו"ר הוועדה עבר להצבעה מידית מבלי להשלים את הפסק. לסיום אמר פינדרוס: " רק שתדע שאני מתנגד לכל מה שבג"ץ אומר.