"חוזרים לנשום": מנכ"ל המשרד של השר רפי פרץ החלים מקורונה

מנכ"ל המשרד לענייני ירושלים,אבי כהן סקלי, בישר על כך בפוסט בפייסבוק אחרי שהיה מאושפז במשך שלושה שבועות ומצבו התדרדר. כעת הוא מודה לסובבים אותו ולבני משפחתו על התמיכה ומקווה שהתקופה "תשאיר עליו את רושמה החיובי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/20 21:10 כח באב התשפ

"חוזרים לנשום": מנכ"ל המשרד של השר רפי פרץ החלים מקורונה
אבי כהן סקלי, צילום: ללא

"הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו". כך כתב היום (ג'), מנכ"ל המשרד לענייני ירושלים בחשבון הפייסבוק שלו אחרי שהחלים מקורונה. כהן חלה לפני כשלושה שבועות, וגם הדביק את השר רפי פרץ. 

"אחרי 21 יום שלמים של התמודדות אישית עם נגיף הקורונה ואחרי 2 בדיקות שליליות - חוזרים לחיות.  אחרי 21 יום בלי יכולת לחבק את ילדיי, את אשתי, את משפחתי - חוזרים לנשום. אחרי 21 של הפסקה כפויה בסדר החיים - חוזרים לפעול. הדבר היחיד שאני מבקש לומר זה - תודה. תודה ענקית לקב"ה שבחסדו הגדול הוציא אותי מהאירוע המורכב הזה והוביל אותי צעד אחרי צעד החוצה ממנו".

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3235813586497448&id=100002065158343&anchor_composer=false

בהמשך הודה כהן לאשתו רינת, בני משפחתו וחברים שסייעו לו לעבור את התקופה הקשה הזאת. המנכ"ל המשיך ואמר כי היו לו תובנות רבות במהלך התקופה. "גיליתי בימים האלו חברים רבים וטובים, אנשים שדואגים ואכפת להם באמת ומעומק הלב. ראיתי וגיליתי מהי אהבת ישראל נקייה ואמיתית ועל כך אני מודה לכולם מעומק הלב. למדתי הרבה מאוד מהאירוע הזה, יש לי הרבה תובנות על החיים, קיבלתי על עצמי כמה משימות - אישיות וציבוריות.  אני מקווה שההשפעה החיובית של האירוע הזה, תשאיר את רושמה לכל חיי. אבל רק את רושמה החיובי".