רכש חדש: עקיבא נוביק הצטרף לתאגיד

לאחר שפוטר מחדשות 13, העיתונאי עקיבא נוביק מצא עבודה חדשה ויצטרף לחטיבות הרדיו והדיגיטל של התאגיד. נוביק: "מודה על ההזדמנות ומרוכז בהצלחת התאגיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/20 15:17 ה באב התשפ

רכש חדש: עקיבא נוביק הצטרף לתאגיד
רכש חדש תאגיד - עקיבא נוביק, צילום: יח"צ

כפי שפורסם מוקדם יותר, העיתונאי עקיבא נוביק חתם בכאן תאגיד השידור הישראלי כמגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו, החל מאמצע חודש אוגוסט. נוביק (32), יליד עפרה ובוגר גלי צה"ל, שימש ככתב פרלמנטרי, כתב שטחים וכתב חרדים בידיעות אחרונות, וככתב פרלמנטרי בחדשות 10. בתחילת חודש יולי פורסם כי הוא עוזב את חדשות 13 אחרי 5 שנים כחלק מגל הפיטורים שליווה את הערוץ.

נוביק נבחר בשנת 2017 כאחד מ-30 הצעירים המבטיחים בישראל מתחת גיל 30 ע"י מגזין פורבס, והיה בין כותבי המדור הסאטירי 'אפעס' בידיעות אחרונות וחבר פאנל בתכנית 'גב האומה'. בין היתר, פרסם נוביק את סדרת הכתבות 'דתיי הרצף', וסיקר את שלוש מערכות הבחירות האחרונות. נוביק ישתלב בפרוייקטים מיוחדים ועבודות תיעוד (דוקו) בתאגיד.

נוביק אמר היום כי "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו. לא יכול לחכות להתחיל להתאמן, ולשתף פעולה עם מאמנים כמו אלעד טנא ולי-אור אברבך. לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד".