דני רופ נפרד מהגשת התחזית: "תודה על האהבה"

אחרי 16 שנים בחברת החדשות של ערוץ עשר לימים 13, נפרד דני רופ מתפקידו כמגיש התחזית. עזיבתו מגיעה כחלק מגל הפיטורים בערוץ, בהם נפרדו מעיתונאים כמו: עקיבא נוביק, ברק רביד ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 08:41 טז בתמוז התשפ

דני רופ נפרד מהגשת התחזית: "תודה על האהבה"
דני רופ, צילום: Moshe Shai/Flash90

פרידה נוספת בערוץ 13: מגיש התחזית המיתולוגי, דני רופ, הודיע אמש בחדשות 13 כי זו הפעם האחרונה שיגיש את התחזית. רופ בן 54, מגיש את התחזית בערוצי הטלוויזיה כבר במשך 31 שנים. את תחילת דרכו עשה בערוץ הראשון, לאחר מכן עבר לערוץ 2 עם הקמתו, ולבסוף עבר לערוץ עשר שהתמזג עם רשת לערוץ מאוחד.  

פרידתו צולמה מראש, בשל נגיף הקורונה, ובשל כך לא ניהל שיחת פרידה עם המגישים. במסר שהוקלט מראש אמר: "הערב זו התחזית האחרונה שלי במסגרת חדשות 13. אני רוצה להגיד תודה מכל הלב לאנשי הצוות של התחזית. כמובן לכל האנשים מאחורי הקלעים שאתם לא רואים על המסך, לאלה שאיבדו את העבודה שלהם בשבוע האחרון, ובעיקר לכם, הצופים, שמלווים אותי בנאמנות כל כך הרבה שנים, ועם כל כך הרבה אהבה שאני מקבל בעיקר בימים האחרונים. אני מבטיח שניפגש בקרוב בתחזית ובתוכניות אחרות על המסך".

רופ מצטרף לשורת הפיטורים בערוץ 13, שם נאלצו להיפרד מהעיתונאים ברק רביד, סמדר פלד, איתי ורד, אלי ראכלין, נעמה איזנברוך ודני רופ. הם מצטרפים לטלי מורנו ועקיבא נוביק שהתפטרו. מהערוץ נמסר: "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט, ארגונית ופרסונלית. אנו נאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים. מן הראוי, ומפאת צנעת הפרט, שנמשיך לנהל את התהליך בתוך הארגון, ולא מחוצה לו".