מנכ״ל חדש למשרד ירושלים ומורשת: אבי כהן סקלי

הרב רפי פרץ, הודיע על מינוי מנכ"ל חדש למשרדו - אבי כהן סקלי, אשר בתפקידו האחרון היה מנכ״ל המשרד לשוויון חברתי. הרב פרץ: " הוא האיש הנכון במקום הנכון שמגיע אלינו בזמן הנכון. מאמין כי יחד נגיע להישגים ולשגשוג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 11:06 ג בתמוז התשפ

מנכ״ל חדש למשרד ירושלים ומורשת: אבי כהן סקלי
אבי כהן סקלי, צילום: ללא

שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, הודיע היום (ה׳) על מינויו של אבי כהן סקלי למנכ״ל החדש של המשרד. כהן, סא״ל במיל׳ אשר בתפקידו האחרון היה מנכ״ל המשרד לשוויון חברתי, הינו בעל רקורד עשיר בשירות הציבורי. הוא כיהן כראש תחום כלכלי -חברתי באגף הכלכלי במשרד ראש הממשלה. במקביל כיהן גם כיועץ באגף כלכלה ותשתיות בלשכת מנכ"ל במשרד ראש הממשלה. 

נוסף לכך, ביולי 2012 מונה כהן לראש אגף בכיר לפיתוח כלכלי וקשרי ממשל במשרד ראש הממשלה. בתפקידו כהן הוביל תוכנית כלכלית ופיתוח צמיחה ברשויות הבדואיות בדרום וכן פעל ליישום תוכנית הפיתוח הכלכלית שעליה החליטה הממשלה. 

כהן, חבר הגרעין התורני בבית שמש, היה בשנת 2013 חבר בצוות המו״מ הקואליציוני של הבית היהודי ומונה על ידי השר לשעבר נפתלי בנט למנהל אגף במשרד הכלכלה. ביולי 2014 מונה כהן לראש מנהל אזורי תעשייה במשרד. בתפקיד זה היה כהן אמון על תכנון, פיתוח ושיווק של כלל אזורי התעשייה הממוקמים באזורי עדיפות לאומית במדינת ישראל. כאמור משנת 2015 ועד לאחרונה היה מנכ״ל המשרד לשיוויון חברתי. המינוי כפוף אישור ממשלה אשר יובא בישיבה הקרובה. 

השר רפי פרץ מסר: "בעקבות משבר הקורונה ירושלים נמצאת תחת משבר כלכלי עצום, אנו ניצבים בפני משימות לא פשוטות של שיקום לאחר המשבר שפקד אותנו. אבי הוכיח את עצמו כאיש עשייה וכאחד שהוביל מהלכים כלכליים וחברתיים גדולים ומבחינתי הוא האיש הנכון במקום הנכון שמגיע אלינו בזמן הנכון. מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד, ומאמין כי יחד נגיע להישגים ולשגשוג".