מינויים חדשים לדירקטוריון "משפחה אחת"

העמותה הציגה השבוע את ההרכב החדש הכולל גם את שר האוצר לשעבר, מאיר שטרית, חברת הכנסת לשעבר, עידית סילמן : השופט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין ועוד. רובינשטיין: "התרשמתי מהאנושיות ומהחמלה המעורבת בפעילות שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 18:14 ב בתמוז התשפ

מינויים חדשים לדירקטוריון "משפחה אחת"
צילום: משפחה אחת

השופט העליון בדימוס, לשעבר המשנה לנשיאה והיועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, הוא אחד המצטרפים החדשים הבולטים לדירקטוריון עמותת "משפחה אחת". עמותת "משפחה אחת", בראשות המנכ"לית, שנטל בלזברג. המטפלת ביותר מ- 3,000 משפחות שכולות נפגעות טרור ומשפחות חללי צה"ל, הציגה השבוע נבחרת מרשימה של אנשי ציבור שהצטרפה, בהתנדבות מלאה, לפעילותה המבורכת של העמותה. 

מלבד השופט העליון רובינשטיין הצטרפו לדירקטוריון גם שר האוצר ויו"ר הסוכנות לשעבר, מאיר שטרית, שכיהן בנוסף בתפקידי שרים נוספים, רס"ן איתן דנה פיקאר, קצין ההגנה המרחבית של חטמ"ר יהודה, עידית סילמן, לשעבר יו"ר מרכז מפלגת "הבית היהודי" וחברת הכנסת מטעם המפלגה בכנסת ה-21, עו"ד ג'אן וימפהיימר, משרד עו"ד Schwell Wimpfheimer& Associates LLP והרב חיים שכנוביץ, לשעבר הרב הראשי של קנדה המשמש גם כרב העמותה.

השופט העליון לשעבר, רובינשטיין, כיהן כמשנה לנשיאת בית המשפט העליון, היה גם מזכיר הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה. במאי 2004 הוא הושבע כשופט בית המשפט העליון וכיהן בו עד יוני 2017. כיהן גם כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-19. רובינשטיין: " הצטרפתי לעמותה מכיוון שהתרשמתי מהאנושיות ומהחמלה המעורבת בפעילות שלהם".

מאיר שטרית, כיהן בתפקידי השרים הבכירים ביותר בממשלת ישראל. על ההצטרפות לדירקטוריון "משפחה אחת" הוא אומר: "העמותה מטפלה בנושא מאוד חשוב. טיפול בכל נפגע הטרור ומשפחות השכולות הוא הכרחי והמטרה חשובה ביותר. לכן החלטתי להירתם ולסייע לעמותה ולאנשים הזקוקים לכך. הגוף הזה עושה כל כך הרבה לטובת האנשים האלו וזו חשיבות גדולה מאוד". 

מרק בלזברג, יו"ר העמותה מסכם: "OneFamily מברכת על כך שאנשים כה מכובדים ומצטיינים מצטרפים לדירקטוריון שלנו. אני בטוח שהתרומה שלהם לעתיד OneFamily תהיה משמעותית. אני מדבר בשם כל קורבנות הטרור השכולים והפצועים, בני משפחתנו האוהבים: אני רוצה להודות להם על ההתנדבות ועל הזמן שהם מקדישים כדי להבטיח  שקורבנות הטרור של ישראל לעולם לא ישכחו, ומשפחותיהם לא יהיו אף פעם לבד. משפחה אחת חרטה על דגלה לתמוך בכל משפחה ומשפחה , להכיר, להבין ולעקוב, ולדאוג לכל הצרכים , פיזיים, חברתיים  ונפשיים שאינם ניתנים עיי הממשלה , להרים אותם , ולא לתת לאף אחד מבני המשפחה  ליפול חס ושלום ."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן