אלה שני הסרוגים שמונו למועצת תאגיד השידור הציבורי

שר התקשורת יועז הנדל, מינה היום יו"ר ושמונה חברי מועצה לתאגיד השידור הציבורי. שניים מחברי המועצה החדשים הם הסרוגים מנחם בן ששון ודוד אלכסנדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 20:05 כג בסיון התשפ

אלה שני הסרוגים שמונו למועצת תאגיד השידור הציבורי
שר התקשורת, יועז הנדל, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

לאחר חודשיים בהם למעשה אין למועצת תאגיד השידור הציבור מספר מינימלי של משתתפים בהצבעה, מינה היום (שני) שר התקשורת יועז הנדל, שמונה חברים ובהם יו"ר המועצה היוצא אשר ימונה לכהונה נוספת, גיל עומר. עומר שימש בעבר כעורך הראשי בגלי צה"ל וכראש מערכת החדשות בידיעות אחרונות. כיום עומר הוא מנכ"ל מוזיאון הילדים בחולון.

השר הנדל אמר: "תאגיד השידור הציבורי הוא גוף תקשורת עצמאי. הדגשתי בפני חברי המועצה שמונו את חשיבות הגיוון התקשורתי. ייצוג הולם לכלל החברה הישראלית ושמירה על אתיקה עיתונאית ומקצועית. כשר התקשורת אעשה מה שנדרש על מנת להגן על חופש העיתונות, ולשמור על תקשורת מאוזנת, אשר משקפת את פניה היפות של החברה הישראלית על כל גווניה. התרשמתי שגיל עומר הוא האדם המתאים לעמוד בראש התאגיד, ולדחוף אותו לשידור איכותי ומגוון יותר".

בין המינויים החדשים נוכחים גם שני סרוגים: 

  • מנחם בן ששון - יליד ירושלים, פרופסור להיסטוריה של עם ישראל, בעבר כיהן כרקטור וכנשיא האוניברסיטה העברית. בן ששון יכהן במועצה כנציג ציבור בתחום מורשת ישראל. 
  • דוד אלכסנדר - יליד טירת צבי, שימש בין היתר כמנכ"ל התאטרון הלאומי הבימה וכראש מינהל התרבות במשרד החינוך והתרבות. אלכסנדר יכהן במועצה כנציג ציבור בעל ניסיון בתחום היצירה הטלוויזיונית והקולנועית.