שינויים ב'שביעי': מאיר פרייליכמן עוזב את מדור הברנז'ה

מי שערך בשנים האחרונות את המדור הפופולרי בעלון 'שביעי' - מדורת השבט - עוזב בעקבות משבר הקורונה. תחליף אותו בעריכת המדור חלי בן שחר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 14:02 כג בסיון התשפ

שינויים ב'שביעי': מאיר פרייליכמן עוזב את מדור הברנז'ה
עלון שביעי, צילום: שביעי

שינויים בעלון השבת 'שביעי' בעקבות משבר הקורונה. מאיר פרייליכמן, שערך בשנים האחרונות את מדור הברנז'ה בעלון 'מדורת השבט', עוזב את העלון ואת עריכת המדור, ותחליף אותו בעריכה חלי בן שחר, שעורכת היום את מדור האופנה ב'שביעי'.

פרייליכמן כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "החל מהשבוע, ולצערי הרב, אני לא עורך יותר את מדור ״מדורת השבט״ בעיתון 'שביעי'. הקורונה השפיעה גם על העיתון המצויין הזה, מה שאומר שאני לא ממשיך בעריכת המדור האהוב".

הוא סיפר על המשך דרכו: "לצד עבודתי בחינוך, אותה אני ממשיך ב״ה, מקווה שנתראה בקרוב גם בתחנה חדשה בעולם התקשורת (נכון לעכשיו אני פתוח להצעות)". עוד כתב: "העיתון ממשיך לצאת ואת המדור תערוך מהשבוע חלי בן-שחר. בהצלחה חלי!"

פרייליכמן (34) משמש גם ככתב באתר הכדורסל 'ספסל', וכן כמורה בבית הספר 'דעת מבינים' בפתח תקווה. הוא נשוי ואב לשלושה. אביו, חיים פרייליכמן, יו"ר עמותת 'תלמוד ישראלי', כיהן כמנכ"ל 'בנק איגוד', וקודם לכן כמנכ"ל בנק טפחות ובנק אדנים, והקים את בית הספר 'דעת מבינים'.