תוכניתו של רזי ברקאי בגל"צ לא תקוצץ

השדרן הוותיק חזר בו מכוונתו לפרוש בשל הדיבורים על קיצוץ תכניתו בשעה לטובת תכנית לאראל סג"ל שיצטרף לתחנה ובגל"צ יחפשו לו רצועת שידור אחרת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 16/02/16 12:57 ז באדר א'

תוכניתו של רזי ברקאי בגל"צ לא תקוצץ
פלאש90, צילום: פלאש90

מפקד גלי צה"ל ירון דקל חזר בו מהכוונה לקצר את תוכניתו של השדר רזי ברקאי בתחנה לטובת תכניתו של אראל סג"ל שיחל לשדר בתחנה הצבאית - והאריך את חוזהו בתחנה - בתנאים שדרש ברקאי, כך דווח ב-YNET.

בשבוע שעבר החלה סערה סביב ברקאי בעקבות דבריו על נושא השכול וההשוואה שלו של השכול היהודי לשכול הערבי. דבריו הביאו לדרישת משפחות השכולות להשעייתו של ברקאי. בתחנה התנצלו על האמירה ושלחו מכתב על כך למשפחות, אך השבוע אמר ברקאי: "מתנצל אם פגעתי במשפחות השכולות, אבל לא יכול לעשות שקר בנפשי ולהגיד שאני חוזר בי".

בתוך כך דיווחנו בשבוע שעבר כי העיתונאי אראל סג"ל יצטרף לתחנה ככל הנראה על חשבון שעה אחת מתוכניתו של ברקאי, ובעקבות זאת איים ברקאי לפרוש לחלוטין מהתחנה וזעם על הקיצוץ ועל עיתוי הפרסום.

כאמור, על פי הדיווח ב-YNET, בתחילת השבוע נערכה פגישה בין ברקאי לדקל, שבה נכחו בין היתר מנהל מחלקת האקטואליה אבי ברזילי, עורכת תוכניתו של ברקאי נורית קנטי ורמ"ט התחנה אודי ירושלמי, במה שהוגדר כפגישה חיובית, אולם לא הושגו בה הסכמות. היום נודע כי הפרשה הסתיימה וברקאי, שזוהי שנת הפרישה שלו מהתחנה - ימשיך לשדר בה. עם זאת, יצטרך דקל למצוא משבצת חדשה לסג"ל שהגעתו לתחנה היא עובדה מוגמרת.

מגלי צה"ל נמסר: "ההחלטה היחידה שהתקבלה ותתממש בקרוב היא, שאראל סג"ל ישדר בגלי צה"ל ברצועת פריים חדשה. אנו שמחים וגאים על כך שסג"ל ימנה בקרוב עם מגישי התחנה הבכירים והוקם צוות הקמה שיגבש את פורמט התוכנית".