שמעון ריקלין עוזב את גלי ישראל

אחרי שנתיים בהם הגיש שמעון ריקלין תכנית משותפת עם אראל סג"ל, עוזב ריקלין את גלי ישראל. "אני רוצה להיות בטוח שיש לפעילות התקשורתית שלי משמעות"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/12/15 11:16 כד בכסלו התשעו

שמעון ריקלין עוזב את גלי ישראל
יחצ, צילום: יחצ

איש העסקים והתקשורת שמעון ריקלין, הודיע היום כי החליט לפרוש מהגשת תכנית הרדיו המשותפת עם אראל סג"ל ברדיו גלי ישראל. "אחרי שנתיים שאני מגיש יחד עם אראל סג"ל כל יום ראשון בגלי ישראל, החלטתי לפרוש. הבוקר אגיש איתו בפעם האחרונה". ריקלין הודה להנהלת הרדיו ולאראל סג"ל אותו הכתיר כ"שדר הרדיו הטוב ביותר בישראל כיום לדעתי, שזכיתי לשדר לצדו".

בשיחה עם 'כיפה' אומר ריקלין כי הסיבה המרכזית לפרישתו היא פרשת מגל. "אני בסוג של הלם ממה שקרה לחברי ינון מגל", מספר ריקלין, "אני רוצה קצת זמן לעצמי, ואני רוצה להיות בטוח שיש לפעילות התקשורתית שלי משמעות". עוד הוסיף ריקלין כי לתחושתו "לשמאל יש שליטה מוחלטת באמצעי התקשורת". את הדברים הוא אומר נוכח 'ההתנפלות' התקשורתית על חברו ינון מגל, גם בשל היותו איש ימין.

כזכור, בבחירות הפנימיות האחרונות, ניסה ריקלין להתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי לכנסת אך, הגיע רק למקום ה-22. לאחר הכשלון בבחירות הפנימיות חזר ריקלין לעסקיו הכלכליים, והמשיך לשמש כפרשן פוליטי בערוצי הטלוויזיה השונים וכמגיש תכנית ברדיו גלי ישראל. כעת בוחר ריקלין 'להוריד הילוך' בעיסוקיו התקשורתיים ולבחון על המשך צעדיו.

מרדיו גלי ישראל נמסר בתגובה: "אנחנו אוהבים את שמעון ותרומתו לתכנית “לא סותם תפה“ של אראל סג”ל הייתה רבה ומוערכת. אנחנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה ומקווים לארח אותו בתוכנית גם בעתיד".