שורה של אמנים דתיים וחילוניים מגיעים לביקורים בבתי החולים ובסיסי צה"ל

האמן אליעזר בוצר והשחקן דני שטג הגיעו לבסיסי צה"ל בגזרת עזה עם משאית מלאה תרומות. שלומי שבת, מוש בן ארי ושרית חדד הגיעו לבתי החולים וניגנו. אביתר בנאי ניגן בנתב"ג בשובו מפולין

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/07/14 09:48 ב באב התשעד

שורה של אמנים דתיים וחילוניים מגיעים לביקורים בבתי החולים ובסיסי צה"ל
בוצר, צילום: בוצר

בעוד הלחימה בעזה נמשכת ואף גוברת, ואלפי חיילים נמצאים בשטחי הכינוס וברצועה, ממשיכים אמני ישראל להגיע ולחזק את החיילים, את הפצועים ואפילו את האזרחים שנמצאים כבר 22 ימים תחת אש טילים בכל רחבי הארץ. בימים האחרונים יזם הזמר והיוצר אליעזר בוצר, בשיתוף עם ארגון 'לחיילים באהבה' חלוקת מצרכי יסוד חיוניים לחיילי צה"ל בגזרת עזה והשומרון.

"מצאתי את עצמי נוהג במשאית, שמן הראוי לציין שנתרמה ע"י חברת ,מורגן קפיטל" בחולון, מסתובב במשך ימים ולילות בכל בסיסי צה"ל בדרום", מספר בוצר. "אחרי יומיים, הבנו שגזרת עזה "מסודרת" ועלינו צפונה - לשומרון - לחיילי המילואים שהחליפו את כח הסדיר שירד לעזה".

לסבב החלוקה האחרון, בבסיסי המילואים בשומרון, הצטרף גם השחקן דני שטג, שזוהה מיד ע"י החיילים וע"פ עדותם 'חיזק אותם מאד'. השקיות האישיות - אשר הוכנו ע"י ארגון "לחיילים באהבה" - הכילו מצרכי יסוד שכללו גופיות , תחתונים דאודרנטים ועוד.

צפו בביקור

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5QwN-IV6BHI[/embed]

בתוך כך, הגיעו בימים האחרונים הזמרים שלומי שבת, מוש בן ארי ושרית חדד לשמח חיילים פצועים בבתי החולים. חדד שרה לחייל פצוע את שירה 'שמע ישראל' כשמוש בן ארי מלווה אותה ושלומי שבת שר גם הוא ומנגן בגיטרה.

(שירת נשים)

[embed]

]

גם אביתר בנאי ממלא את חלקו בימים האחרונים. קבוצת ישראלים, שבנאי בתוכם, נתקלה בהפגנה הקוראת "לשחרר את פלסטין" ברקע המבצע בעזה. בתגובה, הם פצחו בשירת "עם ישראל חי" ו"הבאנו שלום עליכם" כשהם רוקדים ומניפים את דגלי ישראל. (באדיבות ynet)

בדרך בחזרה לארץ, בנמל התעופה בן גוריון, עצר בנאי לנגן.

[embed]

]