רשת ב' מעתיקה את "המילה האחרונה"

החל מהשבוע הבא תעלה ברשת ב' רצועת שידור חדשה בין 14 ל-15. את הרצועה יגישו מדי יום זוג מגישים מתחלף והיא תעסוק בכל ענייני היום, כמו גם בסוגיות חברתיות, ענייני תרבות, דת, ועוד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/06/16 11:07 א בסיון התשעו

רשת ב' מעתיקה את "המילה האחרונה"
shutterstock, צילום: shutterstock

את הרצועה החדשה שתשודר מידי יום בין השעות 14-15 יגישו מגוון אישים מכל קצות העשייה הציבורית בישראל, והיא תשמש נקודת מפגש יומית לדיונים מנקודת מבטם של המגישים השונים והמגוונים כשבכל יום תהיה דמות אחת דתית/ימנית לצד מגיש חילוני/שמאלני.

בין המגישים מהצד הדתי הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה המנוח, זוכת פרס ישראל תשע''ד, פעילה למען החינוך והחברה בישראל ובפרט בתחום זכויות הנשים וקירוב הלבבות בין חרדים לחילונים. ייסדה את המכללה החרדית ועמדה בראשה בשנים האחרונות

בר שלום תגיש את התכנית לצדו של חילי טרופר - איש חינוך וחברה, שהקים מס' עמותות חברתיות ועומד בראשן עד היום. ניהל את בי''ס ברנקו וייס ברמלה המיועד לבני נוער שנשרו ממערכת החינוך. משמש כיום כמנהל אגף החינוך והרווחה בעיריית ירוחם.

מגיש נוסף יהיה דודו סעדה, יו''ר קבוצת התקשורת 'בשבע', מהישוב קדומים שבשומרון שיגיש את התכנית לצדה של אילנית סויסה - מחזאית, יוצרת תיאטרון וקולנוע, לוחמת למען זכויות אדם בעוטף עזה. תושבת הקיבוץ כפר עזה.

גם העיתונאית שנוטשת את טלמון לטובת ירושלים, אמילי עמרוסי, תגיש את אחד מימי התכנית לצדו של פרופ' אלבשן - פרופסור למשפטים, סופר ופעיל חברתי. דיקאן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו. ייסד וניהל מספר ארגונים לסיוע משפטי בפריפריה הענייה בישראל.

מגיש נוסף מהציונות הדתית הוא יועץ התקשורת, תושב עפרה, יהושע מור יוסף שיגיש את התכנית לצדה של אשת התקשורת השמאלנית אמילי מואטי.