קלמן ליבסקינד עוזב את גלי ישראל וחתם בתאגיד השידור הציבורי

אחרי 5 שנים, עיתונאי מעריב, קלמן ליבסקינד עוזב את רדיו 'גלי ישראל' וחותם בתאגיד השידור הציבורי 'כאן'. ליבסקינד: תודה גדולה למשפחת גלי ישראל על האמון, החברות, ועל שיתוף הפעולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/16 10:31 כד בתשרי התשעז

קלמן ליבסקינד עוזב את גלי ישראל וחתם בתאגיד השידור הציבורי
יחצ, צילום: יחצ

אחרי אראל סגל שעזב לגלי צה"ל, קלמן ליבסקינד שבמשך 5 שנים שידר את תוכנית האקטואליה 'עצם העניין' ברדיו גלי ישראל מודיע היום כי חתם בתאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

ליבסקינד (46) שהחל את דרכו העיתונאית במקור ראשון, ועבר למעריב לפני כ-14 שנים חתם היום על חוזה בתאגיד השידור הציבורי במסגרתו יגיש מדי בוקר תוכנית אקטואליה ברשת ב'.

בתוך הסערה הציבורית המטילה בספק את המשך קיומו של תאגיד השידור, וכשברקע מקדם יו"ר הקואליציה דוד ביטן את ביטול הקמתו, מפרסם היום קלמן ליבסקינד בחשבון הטוויטר שלו: "חתמתי בתאגיד. בעזרת השם אשדר מדי בוקר תכנית אקטואליה ברדיו. הכתיבה ב"מעריב" וההופעה ב"פטריוטים" ללא שינוי. להתראות ברשת ב'. שמח להיות כאן".

ליבסקינד הוסיף ואמר: "הפרידה המסודרת עוד תגיע בהמשך, אבל אי אפשר בלי מילת תודה גדולה כבר עכשיו למשפחת גלי ישראל, על האמון, על החברות ועל שיתוף הפעולה".

מתחנת הרדיו "גלי ישראל" נמסר: אנחנו גאים להיות הראשונים שפתחו בפני קלמן ליבסקינד את העולם הרדיופוני, מודים לו על השנים המשותפות ומאחלים לו המון בהצלחה. אנחנו שמחים שכלי התקשורת הארציים מתעניינים ורוצים את התכניות שאנחנו מייצרים. אנחנו מעריכים שגם המוצר הבא, עליו אנחנו שוקדים במקום התכנית של קלמן, יתקבל באהבה על ידי המאזינים".

אמש (ג) העבירו ראשי תאגיד השידור הציבורי החדש "כאן" מכתב מפורט לראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש גם כשר התקשורת ולשר האוצר משה כחלון. במכתב, קובעים ראשי התאגיד כי הוא יהיה מוכן להתחיל לשדר כבר בתאריך הראשון האפשרי על פי החוק, ה-1 בינואר 2017 בעוד פחות מחודשיים.

ראשי התאגיד מציינים במכתב עוד כי הקמת התאגיד תחסוך למדינה 400 מיליון ש"ח בשנה, וכי עד היום התקדם התאגיד בהכנות על פי המתווה הרצוי.