פרויקט כיפה: מצלמים את הכיפות של הסלבריטאים

פרויקט אופנה? את הסלבריטאים שלנו מזהים בגלל הכיפה. פרויקט בדף האינסטגרם החדש של 'כיפה' חושף: למי יש כיפה כחולה, כיצד מסתירים הסלבים את הקרחת ומי האישה הראשונה שהצטלמה לפרויקט? הציצו בתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/14 15:23 כ באלול התשעד

פרויקט כיפה: מצלמים את הכיפות של הסלבריטאים
shutterstock, צילום: shutterstock

לפני כחודש ניגשה אישה אל מאבטחיו של שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט וציינה כי שמה לב שהוא חובש כל הזמן את אותה כיפה. היא הביאה איתה כיפה אותה סרגה בעצמה, וביקשה מהמאבטחים להעביר לשר את הכיפה החדשה. המאבטחים ההמומים מיהרו לעשות כבקשתה וכך הגיעה אל בנט כיפה חדשה בדרך מוזרה למדי.

כבר מזמן שהכיפה הסרוגה הפכה להיות שם דבר במגזר. בשונה מהחרדים, שמתהדרים בכיפות שחורות, במגזר הכיפה הפכה להיות שם דבר וכך גם המטפחות של נשות המגזר. כיפות צמר, כיפות גדולות, כיפות שקל או בכלל כובע קסקט מסוגנן לגברים, מטפחות בשלל צבעי הקשת לנשים יחד עם כובעים יפהפיים. הכל עובר במגזר, והכיפה, או המטפחת, הפכו לחלק לא קטן מאופנת המגזר. חולצות אאוט, כיפות אין. כך קובעים מי אתה, מאיפה אתה מגיע ולאן אתה הולך.

כבר כמה שנים אנחנו גאים בסלוגן שלנו "לא משנה איזו כיפה יש לך, באינטרנט יש רק אחת", ועכשיו באיחור אופנתי, כיאה לדתיים, פתחנו גם חשבון באינסטגרם המוקדש כולו לפרוייקט מיוחד. בחשבון החדש תוכלו למצוא את הסלבריטאים שלנו במיטב כיפותיהם, או מטפחותיהם אם תרצו. קטנות, גדולות, כחולות או ירוקות, לנו לא אכפת ואנחנו בטח שלא שופטים.

קבלו הצצה ראשונה לאופנת הכיפות של סלבריטאי המגזר. חושבים שאתם מזהים את מי צילמנו? כתבו לנו בתגובות.

גם אתם צילמתם תמונה? שלחו לנו ל-desk@kipa.co.il וספרו לנו מאיפה התמונה ומי מצולם בה. מי יודע, אולי היא תעלה לדף האינסטגרם שלנו. חפשו אותנו באינסטגרם לתמונות נוספות 'kipacoil'.