פורסמו שמות הפאנליסטים שיגישו לצדו של אראל סג"ל

סג"ל יגיש את תכניתו החדשה בגל"צ לצדם של פאנליסטים אורחים ביניהם שמעון ריקלין חיים לוינסון גלית דיסטל ועוד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/03/16 22:01 יז באדר ב'

לקראת עליית התכנית החדשה של אראל סג"ל בגל"צ מתגבשת נבחרת הפאנליסטים שייקחו חלק בתכנית. השמות שעלו עד עתה הם שמעון ריקלין, חיים לוינסון, גלית דיסטל, רועי עידן ודוד ורטהיים, כך דווח ב'אייס'.

התכנית של סג"ל צפויה לעלות לאוויר ב-10 באפריל. סגל אמור להגיש את התכנית לצד מגיש אורח בימים ראשון עד שלישי, וביום רביעי יהיה זה ככל הנראה פאנל נרחב יותר בין 4 משתתפים ממגזרים שונים. כל אחד מהמגישים אמור לקחת חלק בתכנית פעם בשבוע, למעט ריקלין ועידן שיתארחו בתורנות שבוע-שבוע.

על פי הדיווחים סג"ל היה מעוניין בפורמט של פאנליסט אורח לצדו ובתקופה האחרונה נערכו מספר פיילוטים עם מגישים פוטנציאליים, ועם חלקם כבר התבצעה התקשרות. מדובר בין היתר באיש התקשורת הימני, שמעון ריקלין. ריקלין מופיע בתכניות כפאנליסט ופרשן בתכניות טלוויזיה רבות ומגוונות, מערוץ 20 ועד 'לונדון וקירשנבאום', לצד כתיבה במקור ראשון, וואלה ובשבע. הוא גם הגיש תכנית בגלי ישראל, ושידר לצדו של סג"ל.

האחרים הם חיים לוינסון, כתב ההתנחלויות של הארץ ופאנליסט בתכניות טלוויזיה; הקולגה מתכניתו של סג"ל בגלי ישראל - הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל שכותבת ל-NRG ואתר מידה; במאי הקולנוע והטלוויזיה רועי עידן; ועורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים. גם שמו של הפובליציסט והמשפטן החרדי מעורר הפרובוקציות, דב הלברטל עלה, והוא אף השתתף בפיילוט, אולם בשלב זה לא ברור אם ייקח חלק בתכנית.

סג"ל צפוי לשבת על רצועת השידור של 'המילה האחרונה' בשעה 11 בבוקר שתוזז לשעה 6 בערב לאחר ששודרה במשך שנים ארוכות בשעות הבוקר.