ערוץ 20 ישיק תכנית תחקירים חדשה

תכנית התחקירים החדשה תערך על ידי העורך לשעבר של כולבוטק, משה כץ שמשמש כסמנכ"ל התכניות של הערוץ. "אנו נציג לראשונה קול אחר בטלוויזיה הישראלית ומבלי להתנצל על כך"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/02/16 13:12 כג בשבט התשעו

ערוץ 20 ישיק תכנית תחקירים חדשה
ערוץ 20, צילום: ערוץ 20

ערוץ 20 ישיק תוכנית תחקירים אקטואלית עצמאית, אשר צפויה לעלות בעוד כחודש. את התוכנית יערוך משה כץ, אשר ערך במשך כעשור את תוכנית התחקירים המצליחה "כלבוטק" בערוצים 2 ו- 10 וכיום משמש גם כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ. בימים אלו מתקיימים מגעים עם מספר עיתונאים להגשת התוכנית. יש לציין כי ערוץ 20 מחויב על פי רישיונו לשדר 15% מהזמן תכניות תעודה ותחקיר והתכנית החדשה תיכנס תחת קטגוריה זו.

תוכנית התחקירים החדשה של ערוץ 20 תחשוף סיפורים ועוולות, בהתאם לרוח הערוץ, ותתמקד בפעילות גופים ציבוריים, עמותות וארגונים הפועלים בזירה הפוליטית-חברתית, תוך שילוב סיפורים פריפריאליים וקולות שונים מהחברה הישראלית, אשר לא זוכים למקום של כבוד בערוצים האחרים.

מערוץ 20 ממשיכים את הקו הלוחמני בו נוקט הערוץ בתקופה האחרונה ותוקפים את כלי התקשורת האחרים: "בעוד שהתוכנית "המקור" מתאמצת לפעול להפלת הממשלה וב"עובדה" עדיין עסוקים בהתנצלות על אותו תחקיר בודד, יחיד סגולה ב- 22 עונות התוכנית, אנו נציג לראשונה קול אחר בטלוויזיה הישראלית ומבלי להתנצל על כך", נאמר בהודעת הערוץ.