עם פאות וכיפה גדולה: יאיר שרקי הופיע לראשונה בחדשות 2

כתב הדתות החדש של ערוץ 2 הופיע לראשונה במהדורה המרכזית אמש במסגרת אייטם בנושא חוק הגיור. במגזר חוגגים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/14 12:37 טו באלול התשעד

כתב הדתות החדש של ערוץ 2 הופיע לראשונה אמש (ג') במהדורה המרכזית של הערוץ במסגרת אייטם בנושא חוק הגיור. מדובר בפעם הראשונה בה מופיע שרקי מאז סיים את שירותו הצבאי בגלי צה"ל ועבר לטלוויזיה. עם זאת, הוא כבר ביצע מספר כתבות וידיאו עם כתבים נוספים בעבודה מאחורי הקלעים.

כזכור, לפני חמישה חודשים פורסם ב'כיפה' כי יאיר שרקי, כתב הדתות של גלי צה"ל מסיים את שירותו הצבאי בתחנה ועובר לחדשות 2. בתפקידו החדש ישמש ככתב הדתות של הערוץ. שרקי הוא בנו של הרב אורי שרקי, רב במכון מאיר ואת שירותו הצבאי החל לפני כשלוש שנים בגלי צה"ל ככתב דתות. בין היתר סיקר שרקי את מסע הלוויה של הרב עובדיה יוסף לפני כחצי שנה.

בתחילת שירותו הצבאי נעצר שרקי בידי היחידה לאבטחת אישים לאחר שביקש להיכנס לסקר מסיבת עיתונאים ובשל חזותו הדתית ופאותיו הארוכות, נחקר. לפני מספר חודשים, במהלך הפגנה שערכו תלמידיו של הרב עובדיה יוסף במחאה על סגירת ציונו של הרב, הותקף שרקי על ידי שוטר יס"מ.

לפני שלוש שנים פרגנה לו דבורה שרגל בבלוג ביקורת התקשורת 'ולווט אנדרגראונד' כשזיהתה אותו מתוך עשרות חניכי קורס גל"צ בתחילת שירותו הצבאי. "מבין כמה עשרות חניכי קורס גל”צ היה רק חייל אחד חריג: הוא חבש כיפה גדולה והיו לו פאות ארוכות. אחד. הוא היה הנער הכי מעודכן, בקיא ומתעניין בחבורה המצוינת הזו".