עורכת נשים התפטרה בתוך שלושה שבועות בלבד לטובת קמפיין בבית היהודי

לאחר פחות מחודש התפטרה יערה ישורון מעריכת מגזין ´נשים´ של ´תכלת´ לטובת עבודה כסגנית מנהל קמפיין הבחירות של הבית היהודי תחת משה קלוגהפט

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/12/14 11:28 כג בכסלו התשעה

עורכת נשים התפטרה בתוך שלושה שבועות בלבד לטובת קמפיין בבית היהודי
חגית יקיר תמרי, צילום: חגית יקיר תמרי

שלושה שבועות לאחר שמונתה יערה ישורון לתפקיד עורכת מגזין 'נשים' של קבוצת 'תכלת', הודיעה ישורון כי היא מתפטרת לטובת עבודה כסגנית מנהל קמפיין הבחירות של הבית היהודי, תחת משה קלוגהפט, כך מתפרסם הבוקר (ב') באתר 'אייס'.

כזכור, באמצע נובמבר דווח ב'כיפה' כי יערה ישורון תערוך את מגזין 'נשים' במקום לימור גריזים. ישורון, אם לארבעה ותושבת היישוב מזכרת בתיה החזיקה בעבר בתפקידי עריכה וכתיבה בעיתונים מקור ראשון, מעריב וישראל היום. בנוסף, שימשה כמנהלת תוכן בחברת אינטרנט רימון.

לפני 6 שנים הקימה את ארגון ההורים 'הורים עובדים לשינוי'. במסגרת הארגון, בו משמשת ישורון כיושבת הראש, היא מקדמת איזון בין חופשות הילדים וחופשות ההורים. בין היתר הייתה ישורון בין היוזמות והמקדמות של קייטנות בית הספר 'חופש של ידידות' בקיץ שעבר.

בנוסף לכך הקימה ישורון לפני מספר שנים את הרדיו האינטרנטי 'קול הילדים', ובמקביל לעבודה במסגרות השונות, משמשת ישורון כחברת מועצת מזכרת בתיה וכן מנהלת את פורום הנשים של הבית היהודי.

רגע לאחר שהתחילה את עבודתה ב'נשים', קיבלה ישורון הצעה שאי אפשר היה לסרב לה: להצטרף לצוות הדוברות של הבית היהודי תחת משה קלוגהפט ולנהל את הקמפיין של המפלגה לצידו. את ישורון תחליף בעריכת 'נשים' עורכת המשנה של העיתון הילי מויאל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן