נעים להכיר: עלון השבת של עצורי דומא

בעקבות הסערה התקשורתית של החשודים בטרור יהודי בהצתה בכפר דומא, החליטו פעילי ימין דתיים להוציא עלון שבת מיוחד שיחולק בכל בתי הכנסת בארץ וייקרא 'אחינו'

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 31/12/15 13:29 יט בטבת התשעו

נעים להכיר: עלון השבת של עצורי דומא
כיפה, צילום: כיפה

הסערה התקשורתית ותמיכת שרי הבית היהודי בשב"כ הובילו לפעילות הסברה נרחבת של מטה "יהודי לא מענה יהודי" והם יחלקו בשבת הקרובה בכל בתי הכנסת עלון מיוחד שיוקדש כולו לנושא עינויי העצורים בפרשת דומא.

העלון הנקרא "אחינו" יכלול מאמרים, סקירות ועידכונים על מצבם של העצורים החשודים בשריפת בני משפחת דוואבשה. בין השאר הוא יכלול יומן אירועים מפורט של השבועות האחרונים , המשווה לכל אורך הדרך בין הטרור הערבי המהווה 'פצצה מתקתקת' לבין חוסר הפרופרוציות לטענתם, של השב"כ ומערכת הביטחון בפרשת דומא.

בין המאמרים שיפורסמו ידונו בשאלה האם החוק מתיר לחקור בעינויים, מדור שיוקדש לייעוץ והדרכה לנוער, נערה דתייה שתשתף טור אישי על המצב כראות עינייה ועוד. גם חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין יפרסם מאמר ובו הוא יטיח ביקורת כלפיי חברי הכנסת שאינם עושים דבר בשביל לעצור את העינויים.

השבוע פורסם כי שוחרר חשוד בפרשיית דומא, לאחר שהתברר כי אין לו קשר לפרשה. אתמול (ד') ,המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, שביקר את עצורי דומא טוען כי הדברים שפורסמו בפומבי אינם מדוייקים וכי מצבם הפיזי והנפשי של האסירים תקין. זאת בניגוד לטענות על כך שהם עוברים עינויים במרתפי השב"כ.

(צילום: מטה יהודי לא מענה יהודי)